Minimalistička i ekološki osviještena kozmetika od sada dolazi i u Chanelovim bočicama. Prošle godine francuska kuća je obilježila sto godina od lansiranja kultnog No.5 mirisa, a u 2022. ulaze s novom kozmetičkom linijom koja je okrenuta snazi prirode i skinimalističkom pristupu.
Kolekcija No.1 de Chanel sadrži devet proizvoda (za njegu kože, multipraktičnu šminku i mirisnu maglicu), a svaki od njih temelji se na snazi crvene kamelije. Coco Chanel je naime voljela cvijet bijele kamelije i njegov se motiv opetovano provlači kroz Chanel. Znanstvenici su pak posljednjih deset godina radili na sastojcima koji će sačinjavati ovu beauty kolekciju - ekstrakt crvene kamelije je antioksidans, izvrstan je kao anti-age sastojak i ima snagu održavanja kože mladolikom, zategnutom i blistavom. Crvena kamelija djeluje kao štit koji brani kožu od vanjskih utjecaja i agresora, poput stresa, hormonalnih disbalansa, zagađenog zraka i sličnih faktora koji ubrzavaju proces starenja kože.
Iako dolazi u crvenim bočicama, No. 1 de Chanel ujedno je "najzelenija" kolekcija koju je brend predstavio, s formulacijama proizvoda koje su 97 posto prirodnog podrijetla i ekološkom ambalažom koja je 30 posto lakša (što smanjuje težinu prilikom transporta i samim tim emisiju ugljikova dioksida). Svi proizvodi su dostupni u refill pakiranju, a ambalaža je sačinjena od ostataka cvijeta kamelije koji su ostali nakon proizvodnje kozmetike.
Skincare linija sadrži čistač za lice, kremu za okoloočno područje, serum, revitalizirajući losion i mirisnu maglicu. Od make-up postave izdvaja se kremasto rumenilo za obraze i usne u šest nijansi, puder dostupan u 20 nijansi, proizvodi koji su "pojačani" anti-age sastojcima cvijeta kamelije.