Couture kosa

David Mallett je majstor ‘french girl‘ stila

27. veljača 2022.

Fotografije: Profimedia 

Tajna je uspjeha, objašnjava jedan od najtraženijih umjetnika frizerstva na svijetu, neizgovorena riječ, telepatija između stilista i klijentice.

U staroj vili iz 1670. u drugom pariškom arondismanu nalazi se salon Davida Malletta, u kojem vas na ulazu dočekuju preparirani leopard i noj. Cijeli interijer osmislio je upravo Mallett, rođeni Australac koji je u Pariz došao slučajno, kako kaže, iako slučajnosti ne postoje. S 15 godina bio je, nastavlja, punker sa zelenom kosom i brojnim piercinzima u predgrađu Pertha. Sa 16 počeo se baviti kosom, s 21 godinom osvojio je nagradu za novog i najboljeg frizera godine u Australiji.

"Spakirao sam škare i fen u ruksak i otišao. Bio sam u Tokiju, Moskvi i Milanu. Uslijedile su teške godine u Londonu, gdje sam živio u skvotu i preskakao obroke, radio slabo plaćene poslove za magazine i-D i The Face. Zatim sam dobio poziv urednice Emmanuelle Alt koja je radila editorijal s Lennyjem Kravitzom i fotografom Jean-Baptisteom Mondinom. Frizerka se razboljela i pitali su me mogu li doći u Pariz. Trčao sam na aerodrom. Nakon snimanja Emmanuelle me pitala mogu li sutradan odraditi snimanje s Diane Kruger. I tako je počelo", rekao je Mallett, koji je tada imao 27 godina. 

Tijekom devedesetih radio je na svim važnijim modnim revijama i editorijalima i kaže da je tada vladala obiteljska atmosfera u industriji.

"Krug je bio puno manji i sve je bilo intimnije. Uvijek su to bili isti ljudi pa smo se svi poznavali međusobno, znali smo si obitelji, ljubavnike... Sjećam se da sam neke modele pripremao dok su još spavale u krevetu", izjavio je Mallett. U njegovom salonu redovne su klijentice Carla Bruni i Charlotte Gainsbourg, a on kaže da nema omiljene, iako obožava raditi s Natalie Portman, Marion Cotillard, Diane Kruger, Léom Seydoux, Clémence Poesy...

"Moja vizija kose jako je eklektična i najveći utjecaj na to imala su moja putovanja. Francuska je kao sjecište svih stilova i tehnika, a moj tim je iz cijelog svijeta: imamo ljude iz Vijetnama, Izraela, Južne Afrike...", kaže Mallett. Prirodno, nakon otvaranja vlastitog salona i rada sa zahtjevnim klijenticama, odlučio se napraviti vlastitu liniju proizvoda. Prvi je bio serum Numero 27, nazvan tako jer su se 27 puta vraćali u laboratorij kako bi ga usavršili.

"Francuskinje imaju tanku kosu i, vjerujte mi, nije lako razviti proizvod koji je lagan i ne otežava kosu, ali je hidratizira. Ideja je bila da predstavimo proizvode za koje su mi klijentice rekle da ih nema u ponudi ili im ne odgovaraju. Najviše volim naš hidratacijski šampon i Australian Salt Spray jer me povezuje s domovinom. Inspiracija mi je bilo moje djetinjstvo i mladost - odmori, ocean, povjetarac, surfanje. Oduvijek sam obožavao kosu s mora. Taj sprej je kao australski zrak s mora u bočici", opisuje Mallett.