Koliko ste puta htjeli razbiti nešto u posljednjih godinu dana? A kad ste zadnji put mogli reći kako se točno osjećate? Kroz slične smo faze prošli mnogi, a to su prepoznali u Byredu, kultnom skandinavskom brendu koji je nedavno izbacio novi parfem. Naziva "Mixed Emotions", parfem je to koji je stvoren baš za ovaj lockdown u kojem živimo on/off već godinu dana. Sve što iz Byreda žele je uhvatiti ovaj trenutak u bočici.
Gornje note su crni ribiz i paprat maté, srce parfema čine note crnog čaja i ljubičice, a baza su papirus i breza. Iz Byreda kažu kako su htjeli pokazati "naše razlike i jaz između vrhunca i dna naših osjećaja".
Jako je zanimljiva i kampanja za "Mixed Emotions", u kojoj je bočica parfema pukla na više mjesta, a na posljednjoj fotografiji i potpuno razbijena, s parfemom koji curi na površinu.
"Nadam se da će ljudi pročitati naziv parfema i identificirati se s tim osjećam u njegovom najjednostavnijom obliku, a zatim pronaći i nešto dublje s čime se mogu poistovjetiti", rekao je osnivač i vlasnik Ben Gorham.