Američki brend Urban Decay najavio je limitiranu kolekciju šminke koju su razvili u suradnji s udrugom koja se bavi zaštitom prava i imena Princea, kultnog glazbenika koji je preminuo 2016. Kolekcija će se sastojati od, naravno, raznih verzija ljubičaste boje, koja je bila njegova zaštitna boja. Svi fanovi znaju da je to ujedno i zaštitni znak brenda, a osim ljubičaste, bit će tu mnogo crne i zlatne. Cijela kolekcija inspirirana je i posvećena kreativnom geniju i osobnom stilu glazbenika.
"Ne bismo ni pomislili da možemo kopirati nekoga tako legendarnog kao što je Prince, a uspoređivati ga s paletom sjenila samo bi umanjilo ono što on predstavlja. Lako je pretpostaviti na površnoj razini zašto smo se odlučili za ovu suradnju - zbog njegovih sjajnih make-up lookova i zato što dijelimo ljubav prema ljubičastoj. Dali smo sve od sebe kako bismo reflektirali njegovu energiju i na dubljoj razini. Pronašli smo inspiraciju u njegovom stavu - nikada nije tražio dopuštenje da bude baš onakav kakav je i uvijek je to hrabro isticao. To se poklapa s našim uvjerenjima i vrijednostima poput slavljenja svih oblika ljepote i izlaska iz ustaljenih kalupa", rekla je suosnivačica Urban Decaya Wende Zomnir.
Na kampanji su surađivali s Princeovim bliskim prijateljima i suradnicima, poput njegove muze Damaris Lewis, kreativnog direktora Trevora Guyja te fotografa i redatelja Randeeja St. Nicholasa.
Trenutno se možete prijaviti na listu čekanja, a u Ujedinjenom Kraljevstvu ova suradnja bit će dostupna 26. svibnja.