GG x Cloud&Co. inicijativa

Podržavamo domaće kreativce: Baby gym Pikulica 

09. travanj 2020.
Fotografije: Pikulica

U suradnji s Katarinom Zmazek iz Cloud&Co. svakodnevno vam predlažemo domaće kreativce čiji su proizvodi vrijedni kupnje. Danas smo razgovarali s Mateom i Ivanom, kreatorima jedinstvenih i jako zanimljivih dječjih gymova. 

Mali brend koji se nalazi tek na počecima svog rasta i razvoja za klijente ima najslađu publiku. Matea i Ivan pokrenuli su brend naziva Pikulica i bave se - baby gymovima. Otkrili su nam malo više o svom radu.

"Pikulica je domaći brend iza kojeg stoje zaljubljenici u drvo i njegove mogućnosti. Bavimo se izradom drvenih baby gymova – jednostavni sistem koji objedinjuje lakše fizičko vježbanje i okupiranje pozornosti djeteta dojenačke dobi. Baby gym dojenčetu omogućuje jednostavan i siguran prostor za svakodnevnu igru, a može se koristiti od rođenja pa sve do perioda puzanja. Slon, deva, ptica, vjeverica, školjka i kit, samo su neki od drvenih motiva koji se u raznim bojama i uzorcima mogu naći na gymu", objašnjavaju nam. Kako su tek na počecima, njihova proizvodnja se kao i do sada odvija isključivo kod kuće, pa po tom pitanju im se nije dogodio veliki preokret u poslovanju s pojavom Covid-19 epidemije. 

"Vjerujemo kako nastala situacija može utjecati negativno na kreativnost, što kod nas nije slučaj. U uputi od strane Stožera civilne zaštite da ostanemo kod kuće pronalazimo priliku za maksimalnu produktivnost, planiranje i posvećivanje svemu što već duže vrijeme stoji zatrpano negdje na dnu ladice", optimistični su i raduju se svakoj novoj narudžbi. 

"Komunikacija s klijentima treba ostati kao i do sada – iskrena i otvorena. Jasno odgovoriti na postavljena pitanja te vjerodostojno predstaviti svoj brend i proizvode koje nudiš. Kod nas svaki interes koji rezultira upitom doslovno izaziva erupciju sreće i uzbuđenja, do te mjere da si znamo po kući vikati 'Novi upit!'. Stvarno imamo potrebu svakom se klijentu od srca zahvaliti na iskazanom interesu, povjerenju i eventualnoj narudžbi. I možda je upravo to, u vrijeme ove globalne krize, ključno kod komunikacije s klijentima – dati im do znanja koliko nam je njihova podrška u raznim oblicima u ovim teškim i neizvjesnim trenutcima od velikog značaja", smatra Matea, i otkriva njihove daljnje planove:

"Jedan od naših planova je pri samom završetku, a to je uređivanje i unaprjeđivanje kutka namijenjenog za proizvodnju. Inače, već duže vrijeme nam je u planu proširiti ponudu, izraditi nove modele baby gymova, uvesti nekoliko noviteta vezano uz pakiranje, organizirati nešto drugačija snimanja, ali i brojni drugi detalji kojima se baš od srca veselimo!"

Mnogi su zahvaćeni posljedicama koronavirusa u gubicima, no Matea i Ivan ne pripadaju u tu skupinu. Kako su njihovi proizvodi namijenjeni za kuću, ne osjete pad prodaje. Štoviše, kažu - ne znam da li je to slučaj samo kod nas, ali nama se dogodio kontra efekt – ovaj mjesec smo zaprimili najveći broj narudžbi otkako smo pokrenuli brend. Vjerujemo kako je rezultat toga generalno sve veća svijest o važnosti kupovine domaćeg, zatim hvalevrijedne promocije ovoga tipa, ali i sve veća međusobna podrška od strane brojnih lokalnih kreativaca. Stvarno je gušt vidjeti društvene mreže preplavljene tolikom pozitivom, podrškom i zajedništvom, a našoj sreći i zahvalnosti nema kraja!", rekli su nam i sami izdvojili domaće brendove koje podržavaju - Inivalu Dreams, Jungle crochetolic, Dreamoholic, Verka, Lulu Art flower i My Green Home.

Kako pomoći?

- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža 

- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita

- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.

Iako tek na početku, vjerujemo da će Pikulica pronaći brojnu publiku koja cijeni domaći dizajn i kreativnost. Baby gymovi mogu se naručiti putem društvenih mreža.