GG x Cloud&Co. inicijativa

Podržavamo domaće kreativce: Iggy by Igrajna Vargek

02. travanj 2020.
Fotografije: Igrajna Vargek

U situaciji u kojoj se nalazimo važnije je no ikad pružiti podršku domaćim kreativcima koji će itekako osjetiti posljedice epidemije koja nas je natjerala na izolaciju. Svi oni i dalje nude svoje proizvode putem različitih platformi, a mi ćemo vam u suradnji s Katarinom Zmazek iz Cloud&Co. svakodnevno predlagati neke od njih čiji su proizvodi vrijedni kupnje. Iggy by Igrajna Vargek prvi je od njih.

Iggy je mali brend ženske odjeće iz Zagreba koji postoji već sedam godina. Igrajna Vargek koja stoji iza brenda poznata je po haljinama, bomber jaknicama i ženstvenim bluzama, a prodaju komada bazira na online shopu, dok showroomom u Vlaškoj 78 klijenti posjećuju u dogovoru s dizajnericom.

Koronavirus promijenio je i njezinu rutinu i navike: inače naviknuta na dinamični tempo, sada se još uvijek prilagođava na izolaciju i rad od doma. Najveći problem stvara joj nemogućnost nabave materijala.

"Trenutno radim od doma sve što mogu odraditi. Želim što više održati komunikaciju sa svojim stalnim mušterijama. Zapravo mi ne bi bio problem sve napraviti, ali sam limitirana zbog materijala - svi dobavljači materijala trenutno su prekinuli s radom, a ja nemam svoje velike zalihe. Iz istog razloga mi je teško planirati što ću točno raditi, kreirati kad sve ovo završi... jer uvijek krećem od materijala. Trenutno se snalazim s onim što imam", kaže.

image
Dizajnerica Igrajna Vargek vlasnica je brenda Iggy design

Showroom također nije u funkciji, a slanje poštom svela je na minimum - jednom tjedno kako bi izbjegla svaki suvišan kontakt.

"Kreativnost ništa ne može ubiti", govori i dodaje da se ipak boji budućnosti, ali nadu i optimizam ne gubi.

"Mislim da će nam svima biti teško vratiti se na noge i na poslovanje na kakvo smo bili naviknuti. Vjerujem da ćemo se morati prilagoditi situaciji na bilo koji način. Apelirala bih tu i na kupce da se pokušaju osvijestiti i nakon karantene probaju što više kupovati hrvatske proizvode, i pritom ne mislim samo na odjeću nego i na sve ostalo!", kaže dizajnerica čija je odjeća cjenovno u rangu popularnih high street trgovina.

"Uvijek postoji izbor - par trendovskih high street stvari loše kvalitete ili jedna kvalitetna stvar domaće proizvodnje. Ljude treba educirati, polako smo već krenuli u tom smjeru...sad možda trebamo biti glasniji", dodaje.

Kao novi izazov nameće se i način komunikacije s kupcima - je li u ovakvim teškim trenutcima, osobito onima nakon potresa u Zagrebu, primjereno objavljivati novu odjeću i pozivati ljude na kupovinu.

"Uvijek postoji izbor - par trendovskih high street stvari loše kvalitete ili jedna kvalitetna stvar domaće proizvodnje"

"Mislim da je jako bitno da se komunikacija održi, možda da se i poboljša. Bez obzira na to imali nove stvari ili ne, kupci vas ne smiju zaboraviti, a tržište i konkurencija su veliki. Trebamo im na neki način pokazati da smo još uvijek tu, da se trudimo i borimo i da ćemo ih čekati s osmijehom na licu i novim stvarima čim sve završi. Ja konkretno imam jako puno stalnih mušterija koje već smatram i prijateljicama tako da se čujemo često, brinemo jedni o drugima i skupa se veselimo novim stvarčicama", priča Igrajna. Kako su se ljudima promijenili prioriteti trošenja novca, gubitak se osjeti. Tu i tamo se dogodi koja online kupnja, govori, tako da nije na apsolutnoj nuli. Ostaje zadovoljna i strpljiva. 

Pitali smo Igrajnu koji su njezini omiljeni domaći brendovi. 

"Užasno mi je teško samo tri odabrati jer ih toliko puno volim..." Otkrila nam je svoje omiljene dizajnere odjeće i nakita: Lokomotiva by Lana, Soel by Sonja Lamut i Klisab te Mammii, Cloud and co. i Lana & Love.

Kako pomoći?

- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža 

- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita

- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima

Našom inicijativom #cantstopcreativity nastavljamo podržavati jedni druge i nastavljamo podržavati naš dizajn - GG redakcija bira top tri komada s potpisom Igrajne.

image
Majica "Kiki" 290 kn; točkasta haljina otvorenih leđa "Lily" 450 kn; bijela haljina s mašnicama "Gin Tonic" 400 kn