Da netko od celebrityja ima svoj vlastiti brend vina više i nije neka novost, osim kada se oko toga stvori jaka marketinška priča poput ove bivše glumice Cameron Diaz i njezine prijateljice Katherine Power, osnivačice portala WhoWhatWear. Njih dvije su se povezale oko priče netransparentnosti vina i ostale su, kako kažu, začuđene kada su shvatile što se sve nalazi u jednoj čaši tog pića.
Njihovo vino, nazvano Avaline, trebalo bi napraviti pravi zaokret na američkom tržištu, barem kako one tvrde. Naime, kažu da je njihovo vino "čisto", bez kemikalija i s transparentnim sastojcima te cijelu tu priču žele približiti vinskoj industriji. Ipak, stručnjaci su ih ubrzo opovrgnuli.
Oni naglašavaju kako, za razliku od prehrambene industrije, vinari ne moraju stavljati popis sastojaka na svoje proizvode, što je otvorilo vrata oportunistima koji žele profitirati tako što tvrde da druge vinarije svoja vina pune štetnim kemikalijama.
S obzirom na to da živimo u vrijeme kada sve treba biti "organsko" i "zdravo" ne začuđuje interes koji izazivaju takva "čista" vina, iako što bi to točno bilo nitko ne zna. Većina zagovornika tog tipa vina smatra da grožđe treba biti s malih, održivih vinograda koji ovo "božje" voće uzgajaju bez pesticida, gnojiva ili dodanih sastojaka. Prema tome, novi će se korisnici ovog "čistog" vina možda iznenaditi kada saznaju da Avaline nije posebno jedinstven. To je proizvod od soka grožđa u kojem se, kao i kod ostalih vina, koriste sojevi kvasca te se dodaje sumpor kao konzervans.
Čini se kako se kod "čistog" vina zapravo radi o dobrom marketinškom triku u vrijeme kada svi traže prirodno, organsko i zdravo pa Cameron, ispravno, računa kako će imati dovoljno zainteresiranih kupaca za svoje bijelo vino i rose. U svakom slučaju, bivša glumica ima više od sedam milijuna pratitelja na Instagramu koji budno prate što radi i kako živi.