Napušteni kiosk na raskrižju Klaićeve ulice i Trga Republike Hrvatske jedno je od brojnih zagrebačkih svjedočanstava protoka vremena. Nekoć kultno mjesto koje je predstavljalo dodirnu točku srednjoškolaca, studenta, umjetnika i - uostalom - svih Zagrepčana već godinama stoji zapušteno. Neobično lijep i romantično staromodan, nije ni čudo da se pretvorio u legendu. Ali prava je šteta pustiti legendu da propadne, zar ne?
Povodom suradnje H&M-a i Iris Apfel, ikone stila koja je krajem prošle godine proslavila stoti rođendan, na prozorima će kioska ponovno osvanuti novine. Šarenilo i neonski znakovi privući će pažnju prolaznika, a zadržat će je fotografije markantne kolekcije poznate dizajnerice. Odraz je to svega onoga što je Apfel željela, i uspjela poručiti svojom kolekcijom: isticanje u gomili nikad joj nije bilo strano, a svoj moto "više je više, manje je dosadno" potvrđuje svojom osobnošću kao i modnim kreacijama. Intervencijom u ovaj simboličan prostor brend i dizajnerica poručuju: ako vi nećete, mi ćemo!
Svijet je tu da bi se uljepšao, istaknuo, ukrasio, i što ima loše u tome da se ponekad s time i pretjera? Šareni kiosk oživjet će zagrebačke ulice, pokloniti im dašak svog unikatnog stila i nepobjedive životne energije. Ovakav način reklamiranja neobičan je za mnoge, ail ne i za Iris Apfel! Uklapa se u energičan i pomalo ekshibicionìstički ton njene vedre, lude i zabavne kolekcije, koja će biti dostupna od 31. ožujka ove godine na web stranicama H&M-a. Intervju s Iris Apfel vezano uz novu kolekciju možete pročitati ovdje, a inspiraciju za nošenje komada donosimo u novom broju Glorije Glam koji vas čeka na kioscima.