Love for sale

Lady Gaga & Tony Bennet i njihova neobična, klasična suradnja

10. kolovoz 2021.
Fotografija: Promo 

Između njih je 60 godina razlike, dva zajednička albuma i veliko prijateljstvo. Nije ih spriječio niti pjevačev Alzheimer niti Gagin izniman karijerni (glumački) uspon - album je na tržištu u jesen, jazz standardno!

Love for Sale drugi je i posljednji kolaborativni album američkih pjevača Tonyja Bennetta (ima oko 70 albuma, a ovaj mu je službeno posljednji studijski) i Lady Gage (njezin sedmi studijski album) nakon zajedničkog albuma "Cheek to Cheek" iz 2014. godine. 

Datum izlaska je 1. listopada 2021., a sniman je između 2018. i početka 2020. te se sastoji od obrada jazz standarda Colea Portera, kojem je ova ploča posvećena.

Pjesma "I Get a Kick Out of You" predstavljena je početkom kolovoza, a duo je već nastupio na MTV Unplugged i u Radio City Music Hallu s vrlo decidiranim nazivom koji je poslao jasnu poruku publici: "One Last Time: an Evening with Tony Bennett and Lady Gaga".

Tony Bennett i Lady Gaga prvi put su se sreli u backstageu 2011. nakon što je ona izvela pjesmu "Orange Colored Sky" Nata Kinga Colea na svečanosti Robin Hood Foundation u New Yorku. Bennett je tada zamolio Gagu da otpjeva s njim duet na njegovom albumu "Duets II". Tako barem ide legenda o susretu. Ona je pak u nekim intervjuima rekla da mu je samo prišla i jednostavno se predstavila s: "Hej, ja sam Lady Gaga". Tako je počela velika kolaboracija koju sada krase dva albuma i ako je vjerovati PR objavama – to je to što se njihovih studijskih albuma tiče.

Naime, kada su izdavačke kuće pitale Bennetta zašto želi snimati stare pjesme, pjevač je bio jasan: "Pa jednostavno je, sviđaju mi ​​se više od novih". Po ovoj izjavi od prije par godina, Lady Gaga bi bila umjetnica koju bi upravo izbjegao, ali njih dvoje su se povezali, između ostalog i zbog njezine ljubavi prema Great American Songbook i tako se još jedna "povijest" odnosa skrojila: jazz plemić i pop-princeza, Mother Monster kako su joj mediji tepali. Kritika je pisala hvalospjeve, a kada je izašao "Cheek to Cheek" - Bennett je duhovito poručio: "Voljeli bismo da ga kupite - doista joj treba novac".

Novac je, istina, doista ne "zaobilazi". Karijera je u usponu, nagrade je dodatno akreditiraju, a medijski moguli je podržavaju. Karijera je pametno osmišljena i vođena.

Za jedan od zadnjih nastupa "One Last Time: An Evening With Tony Bennett and Lady Gaga",američki mediji pišu da je nesumnjivo bio proslava života i naslijeđa koje još nije i ne treba spustiti zavjesu, odnosno proglasiti kraj. Gaga, kao "voditeljica" večeri, vrlo je jasno naglasila da je sve ovo moguće samo zbog velikog Bennetta. S publikom je u maniri velike zvijezde dijelila osobne anegdote u svakoj datoj prilici i pauzi između izvedbi, napomenuvši prije nego što je otpjevala Gershwinovu pjesmu "Someone to Watch Over Me˝ (Netko da pazi na mene) da je balada napisana 1926. kada se i Bennett rodio time poručivši da je on njezin svojevrsni "čuvar" u toj hiper-intenzivnoj industriji u kojoj rade. Istaknula je i da je "La Vie en Rose", standard Edith Piaf kojim je zapanjila publiku u filmu "A Star Is Born" iz 2018., na njezinom repertoaru samo zbog njega: "Nikada ne bih pjevala ovu pjesmu da mi Tony to nije rekao".

Potaknula je publiku da nasmiješi Bennetta prije nego li je zgrabio cilindar i ˝protrčao˝ kroz pjesmu "New York, New York", koja je bila ekstravagantno, ali prikladno zagrijavanje za Bennettov posljednji čin. A nakon što mu je ustupila mjesto da uživa u vlastitom svjetlu reflektora, vratila se, prvo pjevati s njim, a kasnije ga i ispratila s pozornice - polako, kako bi mogao odmahivati ​​prema moru ruku koje su mu mahale na pozdrav.