Poznato ime produkt dizajna, Filip Gordon Frank svoj posao ne svodi samo na proizvodnju proizvoda - samome sebi daje za razmišljati 24 sata dnevno pa kod njega praznog hoda nema, a novih ideja, proizvoda i projekata nikada ne nedostaje.
Kaže nam, svoje planove zacrtao je i prije nego je došla pandemija koronavirusa i od njih ne misli odustati već i dalje sustavno radi na njihovoj realizaciji. "Tržište je već sada ozbiljno uzdrmano, prvenstveno radi nemogućnosti funkcioniranja na način na koji je to do sada bilo uvriježeno i neminovno je da će se nakon ovoga dogoditi velike promjene", smatra produkt dizajner no kaže da za njega ne postoji 'dobro' i 'loše' vrijeme za stvaranje - "ovakve me situacije samo dodatno pobude i probude i često budu okidač za stvaranje kompletno nove perspektive i pogleda na ono čime se bavim".
"Ova situacija, koliko god bila neizvjesna, za neke i jako teška, prilika je za presložiti stvari, okrenuti se pravim vrijednostima i općenito razmisliti o tome u kojem smjeru svijet ide (da ne kažem srlja). Krize su uvijek bile generator novih ideja, poredaka i promjena. Prilika za osvješćivanje i novi početak. Nova i neočekivana prijateljstva i suradnje. Ja, dapače, mislim da ništa nije stalo, upravo suprotno, mislim da će se sve tek sada pokrenuti. Da ljudi imaju priliku posložiti prioritete", smatra Filip koji je proizvode počeo dizajnirati još kao klinac iz hobija, a zatim je to rezultiralo studijem dizajna i u konačnici preraslo u posao.
Nada se da ćemo iz ove krize nešto naučiti i izaći iz nje s boljim vizijama. "Promijenit će se način na koji se socijaliziramo, konzumiramo stvari, kupujemo i trošimo. Racionalizacija u svakom smislu koja je prijeko potrebna i dobro došla s obzirom na ekološka pitanja, sve veći nesrazmjer između onih koji imaju previše u odnosu na one koji nemaju dovoljno ili nemaju ništa. Ljudska svijest se mijenja. Nadam se nabolje", govori nam dizajner.
U kolekcijama Filipa Gordona Franka nalazi se čitav dijapazon proizvoda, od pepeljare i sitnih uporabnih predmeta, hranilica za pse i mačke, kućica za ptice pa do namještaja i rasvjetnih tijela. Produkt dizajn kombinira s dizajnom interijera, pa konstantno nailazi na nove izazove koji spajaju i premošćuju ta dva svijeta. Nerijetko zato radi i na custom-made proizvodima, što ga i najviše veseli.
"Nikad nisam bio pobornik kolekcija koje su vezane za nekakve trendove, godišnja doba i slično, ali sam pobornik onih promišljanja koja direktno odgovaraju na potrebe, situacije, društvene promjene i općenito utječu na poboljšanje kvalitete života, bilo da se radi samo o tome da ste svojim proizvodom nekome navukli osmijeh na lice ili mu pomogli riješiti nekakav konkretan problem.", kaže Filip i dodaje da je komunikacija s klijetima vjerojatno najvažnija stvar u poslu. "Tko do sada nije uspostavio dobru komunikaciju, ne može očekivati da će 'na brzinu' pridobiti nečiju naklonost u doba krize", smatra te naglašava da su dobra komunikacija i dobar proizvod garancija uspjeha, bila kriza ili ne.
Kao svoje omiljene domaće kreativce Filip izdvaja Spacetime company (Filip Havranek i Kristina Lugonja), Grupa studio, Regular company, a mi izdvajamo nama omiljene proizvode s njegovim potpisom.
Kako pomoći?
- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža
- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita
- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.