Unosna sponzorstva

Reper koji ima više suradnji nego albuma: Travis Scott niže poslove

28. listopad 2020.
Fotografija: Profimedia

Reper se prvo deklarirao kao gamer u jednoj pjesmi, da bi mu Sony ponudio suradnju. PlayStation 5 izlazi za dva tjedna, no Scott ga već naveliko igra - barem u novoj reklami.

Travis Scott je "car" suradnji. Lista suradnji, korporacija i umjetnika je otprilike ova: Nike, Epic Games, Fortnite, McDonalds, Kid Cudi, Rosalía, MIA, Kanye West, Migos.

Prošli je tjedan japanski konglomerat Sony na svomu blogu objavio da je upravo Scott novi strateški kreativni partner za njihov PlayStation odjel, napominjući da je partnerstvo rođeno i inspirirano preko njegove hit pjesme "Highest In The Room", u kojoj se deklarirao kao obožavatelj PlayStationa.

Ubrzo nakon te objave, Scott je ovog vikenda podijelio crno-bijeli videozapis sa svojih 34,4 milijuna sljedbenika na Instagramu u kojemu on sjedi na stolici ispred televizora i razotkriva nam novu konzolu. PlayStation 5 u prodaji je, za sve druge, "obične" ljude, od 12. studenog.

Video također predstavlja i zaposlenike Sonyja koji su stajali iza kreiranja PlayStationa 5 - no umjesto pogleda na konzolu, oduševilo nas je ono što su nosili. Trio je imao prilagođenu robu od Cactus Jacka te nikad viđeni par tenisica Nike x PlayStation Dunks koje su sasvim sigurno dizajnirane rukom Nikeovog, sada već veterana suradnika, Travisa Scotta.

Reklama je, zapravo, svojevrsna posveta kultnoj reklami za Maxell audio sustav iz 1983. godine koju možete pogledati u nastavku. 

Zbog svega toga, mnogi priznaju da ne znaju kakva će to točno biti suradnja između Sonyja i Scotta, no s obzirom na to da se radi o reperu koji je dosad imao svoj meni u McDonald'su i show u igri Fortnite, najbolje je samo  pričekati da nas iznenadi.