Uz sve promjene u 2020., promijenio se i način na koji kupujemo i promišljamo modu pa se održivost brendova i njihova osvještenost našla gotovo na samom vrhu prioriteta. Jedan od najzanimljivijih trenutačno na tržištu, koji nam je privukao pozornost je britanski brend Nobody's Child. Radi se o malom brendu koji želi da njegovi komadi budu održivi, ali i da ih si svatko može priuštiti. Pokrenut je 2015., lani je uspio povećati svoju prepoznatljivost, a vjerujemo kako će u 2020., u kojoj je glavna tema modna održivost, postići još bolje rezultate.
Upravo zbog cijene je Nobody's Child privukao pozornost jer se činilo da su njihovi komadi daleko prejeftini da bi bili održivi. Naime, rijetko se to dvoje može naći istovremeno. Ipak, Nobody's Child uspjeva ponuditi haljine po cijeni od 35, kardigane po 26, te hlače po 30 funti.
Brend se fokusira na kapsulne kolekcije pa mogu koristiti stare materijale, odnosno prenamijeniti komade koji se nisu prodali, i time smanjuju otpad. Preostale materijale doniraju studentima kako bi pomogli i inspirirali novu generaciju dizajnera. Naglasak stavljaju na tri kategorije: društvo, okoliš i ekonomiju - točno tim redom. Njihova odjeća izrađuje se u tvornicama koje stavljaju svoje radnike na prvo mjesto, nude normalne plaće i radnicima nude ugovore o radu na puno radno vrijeme. Proizvode lokalno i svjesni su da mogu još mnogo toga učiniti da smanje svoj ekološki otisak.
"Proizvodimo odjeću koju ćete željeti stalno nositi – cilj nam je izbjegavati gomilanje otpada. Ne vjerujemo u sezonske kolekcije, već stalno izbacujemo nove linije, odnosno imamo male kolekcije i stalno osvježavamo svoje komade novim krojevima, materijalima i uzorcima", poručili su iz brenda.
Odabrali smo nekoliko komada koje bismo voljeli vidjeti u svojem ormaru!