Pandemija je pauzirala modnu industriju, nove revije i tjedne mode prisilila na bijeg u digitalni svijet te modne kuće suočila s gubitcima, ali giganti poput francuskog Diora ne odriču se nekih stvari koje su im zapisane u DNA. Kada je taj luksuzni brend u pitanju, to su couture kolekcije koje se kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri nije odrekla niti u kriznoj situaciji poput ove.
"Dior je rođen kao haute couture modna kuća, moramo poštovati taj DNA", kazali su iz Diora i ponudili dio povijesti jer haute kolekcija za 2020./2021. godinu predstavljena je po uzoru na onu iz 1945. godine, odnosno s kraja Drugog svjetskog rata - tada su rađene u minijaturnom izdanju. Modeli su se izrađivali u mini verzijama, kako bi se uštedjelo na materijalima, a modne kuće predstavljale su ih u putujućim kućicama za lutke.
Na web stranici je dostupan kratki film koji je nastao s talijanskim redateljem Matteom Garroneom, a Chiuri kroz njega spaja modu, umjetnost i povezanost s prirodom i na online način predstavlja novu kolekciju visoke mode.
Iako su se kao i ostali suočili s gubitcima, Dior se i dalje oslanja na optimizam, ali i na imućne klijente koji i za vrijeme pandemije ostaju vjerni modnim kućama kojima vjeruju. Svečanosti nisu otkazane, već samo odgođene, a svi modeli haljina koji su trenutno dostupni u mini verzijama dostupni su kupcima i u stvarnoj veličini.
Inače Maria Grazia Chiuri na čelu Diora je od 2016. godine i u posljednjim sezonama Dior samo ubrzano raste. Hit komadi poput velike tote torbe, do vintage Dior Saddle modela, ženstvenih silueta haljina i majica s feminističkim porukama, osigurali su rast prodaje u prošloj godini za 20 posto, a isto se očekuje na tržištu visoke mode. Također, kao jedan od prvih koji je to najavio, Dior se planira vratiti na tradicionalnu modnu pistu u rujnu ove godine.