U rujnu 2019. prvi su se put pojavile na modnoj pisti u Parizu. Demna Gvasalia, kreativni direktor Balenciage, za proljeće/ljeto 2020. predložio je naočale s crnim okvirom koje su dizajnom jako podsjećale na Matrix stil i davale snažnu Y2K vibru. To nije bilo dovoljno pa su u dizajn uključili i LED svjetla koja obasjavaju natpis brenda s lijeve strane, a mogu i mijenjati boje.
Sada će naočale konačno krenuti u prodaju te se po prvi put mogu prednaručiti po cijeni od 1.035 dolara. Uz njih dolazi i USB punjač, kako bi vaše LED lampice uvijek bile spremne zasvijetliti. Doduše, nigdje ne stoje informacije o tome koliko dugo mogu svijetliti s jednim punjenjem, ali znamo da imaju sve zaštite kao i druge naočale, uključujući UVA i UVB zaštitu za oči. Vjerojatno ih, doduše, nećete nositi zbog zaštite, ali to je ionako manje bitno ako si možete priuštiti naočale najpopularnijeg modnog brenda na svijetu.