Envy Room

‘Virtualne revije nikada neće moći zamijeniti one klasične‘

03. veljača 2021.
Fotografije: Marko Todorov/CROPIX

Posjetili smo u dizajnerski dvojac čije haljine priželjkuju nositi brojne žene i provjerili kako se nose s pandemijom, nedostaje li im kreativnosti i što pripremaju za budućnosti.

Prostranim showroom vladaju elegantne kreacije i raskošne vjenčanice, poigravaju se suptilna čipka i upečatljivi volani jarkih ili zagasitih boja, uz kombinaciju ženstvenog satena ili pak poluprozirnog organdija. Čini se poput modne oaze, smještena je u centru Zagreba, a tamo smo zatekli dizajnere Nikicu Ivančevića i Vjeku Franetovića, dvojac pod imenom Envy Room. Prije nego što su se posvetili nama, završavali su s jednom od klijentica konzultacije vezane za njihovo svečano odijelo sa šljokicama. 

U carstvu ovih kreacija pandemija kao da ne postoji, a sve pomno posložene i izložene haljine kao da već večeras mogu zablistati na nekom večernjem druženju. No stvarnost je drugačija, a dizajneri su na svojoj koži osjetili posljedice koronavirusa. Unatoč tome, s radom ne staju - štoviše, iza njih je tek predstavljena kolekcija vjenčanica, kao i prva u Hrvatskoj virtualno održana modna revija, a spremaju se sada i za novu jesensku kolekciju.

Svaki njihov dizajn rađen je po mjeri kako bi klijentici stajao kao saliven, zato niti ne razmišljaju o online shopu. Osim haljine, kažu, u cijenu je uključen osobni pristup i samo iskustvo, a naravno, ništa ne može zamijeniti niti osjet materijala pod prstima. Zbog tog doživljaja nadaju se i novu kolekciju prezentirati na tradicionalni način - ispred publike. 

Kreativnosti nikada ne nedostaje, govore dizajneri prije nego što su se smjestili ispred naše kamere - problem je s plasiranjem i prodajom proizvoda u ovakvim vremenima. I oni vjeruju, jednom kada se sve stabilizira, svi ćemo se zaželjeti lijepe odjeće i sređivanja za druženja. Do tada, Vjeko i Nikica nastavljaju ono što najbolje znaju - već više od 15 godina rade kao dizajnerski dvojac, slave ženstvenost i svakom kolekcijom uspijevaju postići onaj wow efekt. O stvaranju u pandemiji, svom brendu i svojim početcima govore u videu.