S drugim valom zaraze koronavirusom i ekonomskom krizom koju najavljuju, čini se neprimjerenim pisati o luksuznim modnim predmetima, u što pripadaju i sjajni komadi nakita. Za život nam skupocjeni modni dodaci nisu neophodni, a između ostalog, sve je manje prilika u kojima ih možemo nositi. S druge strane, neupitno je da moda i nakit funkcioniraju kao mood boosteri - potvrdit će to svaki istinski ljubitelj dobrog komada nakita. A to potvrđuju i proljetne kolekcije luksuznih modnih brendova. Na pistama je u modnim kombinacijama veliku ulogu igrao i nakit - naslagan u redovima, glomazni ili minimalni, elegantni ili edgy, ovisno o modnoj kući.
Vjerojatno najupečatljiviji komad nakita predstavila je Victoria Beckham s ogrlicama od lanca i metalnog obruča. Erdem se vodio nešto suptilnijom estetikom pa su u prvom planu bile biserne naušnice i elegantni nakit. U kolekciji pariškog Chanela naglasak je također stavljen na nakit, ogrlice u nizovima - pa i na ukrasne rajfove za kosu koji su krasili frizure.
Kako nalažu preporuke, socijalni kontakt preporučljivo je izbjegavati, brojni uredi preseljeni su doma. Zoom sastanci i online kave postale su naša stvarnost u koju se zanimljivi nakit uklapa - ako se već ne možemo srediti za sastanak, ogrlica ili naušnice dobro će izgledati kao dio online stylinga.