Posljednju kolekciju za francusku kuću Schiaparelli kreativni direktor Daniel Roseberry opisuje kao "Psycho Chic". Proljetna kolekcija temelji se na kontradikcijama - naglašen je chic dojam uz dozu vulgarnosti, ready-to-wear elementi spajaju se s couture komadima koji su toliko specifični za ovu modnu kuću. Sve to rezultiralo je vizualima koji najbolje pristaju uz modno sanjarenje i koji uvode u Schiaparelli svemir s kojim se lako prepustiti čistom modnom hedonizmu.
Efektni detalji kroz kolekciju ističu se na odjeći koja je svedena na one osnovne modne komade, poput trapera ili bijele košulje. Glomazne naušnice, nakit ili naočale tim više su u prvom planu, a prvi puta dizajner u kolekciji donosi i kupaće kostime, jednako glamurozne i provokativne, uz ostale lookove koji se sastoje od seksi odijela i koktel haljina. Luksuzni komadi za klijentelu koja se zasitila tradicionalnog luksuza, time se vodio Roseberry koji je uspješno donio komade koji graniče između performativne mode i one namijenjene za svakodnevno nošenje. Novitet je i tote torba, novi predmet žudnje koji bi lako ispod ruke mogla nositi Cardi B, kao i ostatak ove kolekcije. Donosimo vizuale u nastavku.