Teško je i gotovo nemoguće predvidjeti kako će globalna situacija izgledati za nekoliko mjeseci, još teže kako će izgledati na jesen. No modni dizajneri iz francuske prijestolnice mode ponudili su svoje vizije postpandemijskog svijeta i odjevne komade koji će mu najbolje pristajati.
Tjedan mode u Parizu kao i svi prije njega održan je virtualno, bez gostiju u prvim redovima. Mnogi brendovi preskočili su klasičnu modnu pistu i odlučili se na editorijale, čime su kolekcije dobile na kontekstu, osobnosti i duhu samog brenda. Iako moda bez problema funkcionira na ovakav način, mnogi ipak priželjkuju povratak publike u redove ispred piste. Također, mnogi priželjkuju i povratak elegancije, prilika koje zahtijevaju glam lookove, pa takvi nisu bili rijetki u novim kolekcijama za jesensku sezonu. Negdje na pola puta sudaraju se večernje haljine, perje i šljokice uz pletiva, prošivene jakne i robusne komade koji za ulogu imaju štiti nas dok se probijamo vanjskim svijetom.
Trend koji je u Parizu naveliko prevladavao - sezona skijanja, od Chanela koji se inspirirao sedamdesetima, do Miu Miu kolekcije snimane na snijegu, ili Thoma Browna. Sviđa nam se i sukob boja, nježne lila koja zrači suptilnom elegancijom i vatrene crvene koja simbolizira strast.
Čini se da pariške modne kuće planiraju povratak na ulice i izlazak iz stana, pa u kolekcijama prevladavaju kaputi oversized kroja preuzetog od muških modela, a ispod njih nose se visoke čizme koje sežu i iznad koljena. Louis Vuitton sa slouchy modelom ima jedan od boljih primjeraka koji će postati jesenski hit.
Opću zbunjenost postpandemijskom garderobom najbolje odaju dvije suprotnosti - udobnost u vidu pletiva u kojem ćemo ispijati kuhano vino uz kamin te party haljine i detalji chic perja za modnu dozu ludih dvadesetih godina. Nadamo se u novoj jesenskoj sezonu s vremena na vrijeme uskočiti i u neki outfit iz druge kategorije.