Nova kolekcija

Zara Hrvatin nosi ultra lagane i chic naočale

10. svibanj 2021.
Fotografije: @zarahrvatin/@lukaradikovic
Gloria Glam

Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju Izipizi Studio kolekciju.

Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim, kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.

---

---

U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima, konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost. Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje - Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, #D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio Izipizi krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice nove kolekcije pripala je influencerici Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i Youtube kanala  - Sun & Moon-Garden dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.

Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji IZIPIZI Studio Slim Collection projekt dio je cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50 posto u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i promišljanjem o novim načinima trgovine.