Ovogodišnji nastup u poluvremenu američkog Super Bowla odradio je The Weeknd, s milijunima gledatelja ispred ekrana umjesto na stadionu, a ako ste očekivali uobičajene promjene kostima, razočarat ćete se. The Weeknd je, pretpostavljate, nastupio u crvenom sakou, crnim hlačama, košulji, creeper cipelama i kožnim rukavicama, stylingu koji uporno nosi otkako je prošle godine izbacio album "After Hours". Od spotova do dodjela nagrada, glazbenik ima svoj styling "to-go".
Cijelu priču počeo je s odličnim albumom koji nije pokupio niti jednog Grammyja (!), a s kojim je u crvenom retro looku izgradio svojevrsni alter ego i svakim novim nastupom nastavlja pričati mračnu priču.
Kroz 2020. godinu šokirao je javnost licem zamotanim u zavoje, modricama i protetikom zbog koje je izgledao kao da je zaglavio na stolu kod estetskog kirurga. Sve to je naravno bila maska, a otkrio je nedavno, to je njegov komentar na sve ono trulo u svijetu showbizza, ukazao je na apsurd i licemjerje Hollywooda i celebrity kulture koja je spremna mijenjati svoj izgled i prilagođavati se trendovima samo kako bi bili prihvaćeni. Koliko je svijet iskrivljen, odnosno koliko nam je to postalo normalnim potvrđuje činjenica da je većina povjerovala da je The Weeknd zaista do neprepoznatljivosti operirao lice. Zato su mnogi znatiželjno očekivali kako će izgledati na nastupu u poluvremenu - naravno, pokazao je svoje uobičajeno lice i odradio nastup za pamćenje.
Dio njegovog stvorenog lika je spomenuti crveni sako koji je kreirao Patrick Henry, dizajner iza brenda Richfresh. The Weeknd je želio "nešto opasno, ali seksi, s feelingom Vegasa", inspirirano Robertom De Nirom u filmu Casino.
Ovaj viđen na Super Bowlu ipak nosi drugi dizajnerski potpis. Francuska kuća Givenchy i kreativni direktor Matthew Williams radili su na haute couture sakou čija je izrada trajala čak 250 sati, jer je svaki od kristala, koji je tijekom nastupa trebao privlačiti svjetlost, ušiven ručno. Drugi crveni primjerak koji je Weeknd nosio izrađen je od vune, a crvene sakoe nosili su i njegovi plesači čije su glave bile omotane u već prepoznatljive simbolične zavoje.
U vrijeme kada je smisao klasičnog haute couturea na ispitu, Williams i Weeknd ga približavaju masama, još važnije, približavaju ga muškarcima, ako uzmemo u obzir da se haute couture kolekcije većinom tradicionalno vežu za žensku odjeću. Givenchy, uz kuće poput Diora kojega vodi Kim Jones, ili Margiele već neko vrijeme nameću nove standarde muške mode i otvaraju visoku modu svima, ne samo klijentima s top liste - primjerice sinoć su mušku visoku modu vidjeli milijuni ljudi koji su pratili nastup.
"Dizajniranje za glazbenika koji je odjeven u lika kojeg je sam stvorio, uz zadržavanje vlastitog dizajnerskog potpisa, pronalazak tog balansa za mene je fascinantan", komentirao je Williams suradnju s pjevačem.