Prije 15-ak godina, niste mogli biti više cool ako ste imali ogrlicu sa svojim imenom oko vrata. Trend je, dakako, pokrenula Carrie Bradshaw, čija je ogrlica imala važnu ulogu u "Seksu i gradu" i svi smo htjeli imati takvu. Nakon nekog vremena, potpuno smo ih zaboravili pa mnoge stoje na dnu kutija za nakit već godinama. Nedavno smo počeli nositi privjeske s inicijalima, o čemu smo već pisali, pa smo tako iz kutija vadili privjeske koje smo često dobivali još u djetinjstvu. A sad je vrijeme da pronađemo komade s cijelim imenima i stavimo ih oko vrata.
Odgovorna za povratak trenda ovaj put je Beyonce. Na Instagramu je objavila seriju fotografiju s vikenda u Las Vegasu koji je provela s mužem Jay Z-jem, a na kojima nosi bijelo odijelo s lancima na kojima je njezino ime. Radi se o odijelu brenda Area, koje je predstavljeno u kolekciji za proljeće/ljeto 2020. Na originalnom odijelu, kao i drugim komadima iz iste kolekcije, na lancima je ispisan naziv brenda u različitim fontovima i na različitim pismima, od kineskog i japanskog do ćirilice. Beyonce je, naravno, naručila svoje odijelo od brenda s lancima napravljenima samo za nju.
To nije prvi put da je brendirala svoje ime. U spotu za "Yonce" s vizualnog albuma "Beyonce" iz 2013. nosila je baš takvu ogrlicu, a istu je ponovila 2017.
Ako može Beyonce, možemo i mi. Uostalom, i "Seks i grad" se uskoro vraća pa možemo očekivati da će ovaj trend do kraja godine nositi svi, bez obzira na kvalitetu povratničke sezone kultne serije.