Prošla i ova godina definitivno su obilježene sve većim zanimanjem za njegu kože i različite tehnike, metode i brendove skincarea. Tako je među najpopularnije došao The Ordinary, jednostavan, minimalistički brend koji u prvi plan stavlja znanstvene činjenice o aktivnim sastojcima. Jedan je to od razloga zbog kojih smo praktički svi naučili što je to niacinamid, zašto je našoj koži potrebna hijaluronska kiselina te kako i koliko često raditi kemijsku eksfolijaciju.
Na tragu toga, na tržištu se pojavio novi skin care brend sa sličnom filozofijom. Q+A britanska je linija proizvoda za njegu kože lica koji u prvi plan stavljaju sastojke, po kojima je svaki proizvod nazvan. Osnovan prošle godine, Q+A istaknuo se ne samo time, nego i vrlo pristupačnim cijenama, ali i cjelovitim pristupom kupcima. Na njihovom službenom web shopu, prvo ćete ispuniti anketu, a na temelju odgovora o vašoj koži, preporučuju vam se proizvodi koji bi vam mogli odgovarati.
Proizvode na web shopu možete filtrirati prema svom tipu kože, a tu su i već pripremljeni kompleti, primjerice "Daily Essentials", u kojem su gel za čišćenje lica Peppermint, toner Niacinamide, gel za okoloočno područje Seaweed Peptide i hidratantna krema Ginger Root. Ako ste se fokusirali na anti-age rutinu, u kompletu su hidratantni čistač Hyaluronic Acid, okoloočni serum Caffeine, serum za lice Peptide i 5-HTP krema za lice i vrat. Ako vam nedostaje hidratacije, za vas je komplet koji sadrži čistač Grapefruit, serum Hyaluronic Acid, Collagen kremu i Super Food ulje za lice.
Među favoritima su i Apple AHA gel za eksfolijaciju, maska Activated Charcoal i noćna krema Chamomille. Cijene su itekako pristupačne - najskuplji proizvodi su 12,50 funti, a kompleti su oko 30 funti, što je oko 260 kuna.
Također, brinu o održivosti pa je svaka ambalaža pogodna za recikliranje, a brend je pokrenuo akciju pošumljavanja u Australiji, Vijetnamu, Haitiju te u Andama i amazonskoj prašumi.