Povodom 100. godišnjice nastanka parfema N° 5, francuska modna kuća predstavila je kolekciju Chanel Factory 5 u kojoj se nalazi čak 17 proizvoda, inspiriranih svakodnevnim stvarima, a kao podsjetnik da kultna petica transformira ono uobičajeno i obično.
Tako je luksuz zapakiran u zanimljive bočice koje podsjećaju na svakodnevne stvari poput bočice motornog ulja, tube boje, deterdženta za pranje suđa i slično.
Miris N° 5 glavni je sastojak svakog od tih proizvoda, a svih 17 će se moći ekskluzivno kupiti u pop-up dućanu u Rovinju. Naime, kolekcija će biti predstavljena diljem svijeta upravo kroz pop-up dućane u industrijskom stilu koji će predstavljati Chanel Factory.
Klijenti će tako moći vidjeti svijet crno-bijelih pakiranja, ali i "pratiti proizvdonju" kroz niz zabavnih demonstracija. U Hrvatskoj će 8. srpnja ekskluzivno biti otvoren Chanel pop-up dućan koji će biti smješten ispred Grand Park Hotela u Rovinju i bit će jedini u regiji.