Fasciniraju li vas Beyoncéini make-up lookovi, fascinira vas, ustvari, Sir John Barnett, čovjek koji stoji iza šminke zvijezda poput Naomi Campbell, Zendaye, Margot Robbie, Viole Davis, Celine Dion i mnogih drugih. Tijekom 20 godina svoje karijere probio se do samog vrha te na koncu osvojio i krunu pop industrije - samu Beyoncé. Pritom je put koji ga je doveo do make-upa posve nasumičan, osim činjenice da je završio fakultet vezan uz vizualne i performativne umjetnosti. Svoju je ljubav prema šminkanju otkrio slučajno, našavši se na pravom mjestu u pravo vrijeme - u Atlanti, na snimanju modnog editorijala na kojem je make-up artist otkazao u zadnji tren, uopće se nepojavivši. Povjerenje je dano upravo Sir Johnu, koji je nedugo nakon demonstriranog talenta dobio i svoj prvi posao u make-up industriji, i to u MAC Cosmeticsu.
Na temelju donacija prijatelja i gostiju kluba u kojem je radio skupio je novac da ode na svoj prvi Tjedan mode u Milanu, gdje je stekao i svoju prvu klijenticu, ni manje ni više nego Naomi Campbell. Nedugo zatim mentorica mu je postala Charlotte Tilbury, koja mu je izvor nadahnuća i motivacije ostala do današnjih dana.
Upravo je Sir John Barnett skovao termin dopamine glam, i to u kontekstu Beyoncéinog novog albuma i lipanjske Vogue naslovnice. Dopamine glam estetika je koja je zapravo oformila Beyoncéinu novu, renesansnu eru.
"Sve smo izbore donijeli s težnjom da otkrijemo ono što nas povezuje s nama samima, da bismo se osjetili cjelovitima, i zabavnima", rekao je Barnett za The Zoey Report. "Ne odijevamo se za druge ljude, naprotiv, time kompas pomičemo prema sebi, cilj nam je podići vlastitu vibraciju." Svoju je viziju i ideju dopamine glama odlučio pretočiti u stvarnost upravo za Vogue. "Ja sam vam kao zločesto dijete. Nastavit ću gurati, gurati i gurati, čak i kad mi se kaže ‘ne može‘."
A rezultat je, znamo, bio famozan: ekstravagantan, beskompromisan i over the top. Unatoč tome, Sir John ističe da je tajna njegovog uspjeha prirodna baza. "Trik je u najboljem vremenu za nanošenje pudera, a to je nakon hidratantne kreme, kad vam je koža još uvijek malo vlažna. Kad se hidratantna krema osuši, vaša podloga prianja na tako organski način da se ne može vidjeti gdje počinje, a gdje prestaje." Dopamine glam look, kao što i sam naziv sugerira, podrazumijeva sve suprotno od clean girl estetike. Nasljednici dopaminskih trendova u oblačenju, make-up lookovi pod tim imenom podrazumijevaju gomile sjenila čija boja nema veze s nude nijansama. Naprotiv, fanovi dopaminea naklonit će se boji konjaka, fuksije ili kakvoj drugoj upečatljivoj nijansi, metalik nanosima, šljokicama, uzorcima i onoj energiji koja se prije svega može opisati kao živa, pokretna i neslomljiva. Cilj takvog make-upa bio bi, ukratko, postići isto ono što u nama potiču one aktivnosti zbog kojih i dolazi do lučenja dopamina: uzbuđenje, ekstazu i "jedvačekanje".
Kao vizažist, kaže, prezire make-up trendove i odbija ih slijediti. "Kada odustanemo od trendova, koji jesu smjernice i dobri su za vježbu, mislim da ćemo biti slobodniji i da ćemo imati lakši put ka sreći, barem kad su u pitanju izbori koje donosimo u kontekstu beautyja." Njegova se filozofija okreće oko jednog jedinog termina: osjećaj. Za njega je i sama ljepota upravo to. "Ljepota nije samo ono što se vidi, ona se i osjeti. Ona je dojam koji ostavljamo na ljude. Mislim da je to moderniji pogled na stvar, kad vidimo ono što želimo vidjeti. Odrastao sam u doba u kojem ljepota nije bila uključiva, ali sada je svi možemo konzumirati, svi je imamo. I ljepotu tumačimo na svoj način, njome podižemo vlastitu individualnu vibraciju."