Beauty industrija nam zaista šalje različite poruke, ali zajednički nazivnik je uvijek da je mlađe i zategnutije bolje. Upravo zbog toga se i očekuje da će anti-age tržište do 2030. - što je za samo devet godina - dosegnuti nevjerojatnih 421 milijardi dolara. U svemu tome, jedno je sigurno - svi starimo, svi uočavamo znakove starenja i moramo se naučiti s njima nositi, prihvatiti ih. I dok smo često mogli čuti da je za mladolik izgled zaslužna genetika ili, pak, čari maslinovog ulja - dizajner Marc Jacobs jedan je od rijetkih koji sasvim iskreno progovara o tretmanima kojima se podvrgava kako bi mu koža bila zategnuta, blistavija i sveukupno izgledom mlađa.
Modni dizajner nedavno je na Instagramu dao svojim pratiteljima uvid u to kako se on nosi sa starenjem i to je odradio s vrlo iskrenim (za mnoge možda i predirektnim) selfijem. Na njemu ima masku na licu, glava mu je omotana gazom preko koje su spojene drenažne pumpice. U captionu je jednostavno napisao "Jučer" uz hashtagove #LiveLoveLift i "f*ckgravity.
Nikome ne treba mnogo da shvati da se radi o Face Liftingu i da Jacobs to direktno i bez ustručavanja komunicira svojim pratiteljima - više od 1,6 milijuna njih. Radi se o estetskom zahvatu koji je i dalje obavijen velom tajne, odnosno rijetko tko otkriva da se podvrgnuo toj operaciji. Ipak, za taj se tretman lani, u jeku pandemije, u SAD-u odlučilo više od 234 tisuće ljudi, što jasno ukazuje da interes itekako postoji, ali i dalje se o tome ne razgovara. Upravo zbog toga se ova objava američkog dizajnera čini tako važna - jer transparentno govori o tretmanu - umjesto da nam tvrdi da se radi o čarima maslinovog ulja ili, pak, genetici.
Do sada su najčešće poruke ženama (u najvećoj mjeri) bile da se stariti i skrivati starenje mora potiho, daleko od očiju javnosti... Jacobs, naravno, nikada nije ništa skrivao pa ne iznenađuje niti to da tako direktno komunicira svoje izbore kada je u pitanju kako on želi ostarjeti. A s obzirom na to da se radi o procesu koji nitko ne može izbjeći, važno je da se pokrene razgovor koji neće biti toliko stigmatiziran jer trenutačno ništa nije dovoljno dobro - sijeda kosa i bore znakovi su "odustajanja", dok je "premladoliki izgled" također na meti jer se "pokušava biti nešto što nisi" i ne živi se u skladu s godinama. Tako je i glumica Renée Zellweger prije nekoliko godina bila na meti kritika jer izgleda "neprepoznatljivo" zbor operacija, Madonnu se proziva da previše "ganja" mladost, a nedavno smo svjedočili kako ni obrnuti proces, kada ne skrivamo znakove starenja, nije poželjan.
Jacobsovo otvoreno komuniciranje plastične operacije ne znači da bi svi se trebali podvrgnuti tretmanu i javno podijeliti to, već da je važno otvoreno razgovarati, osobito ako ste javne osobe koje imaju utjecaj na druge i drugima su uzor. Komuniciranjem da se mladoliki izgled u pedesetima može postići samo trackanjem kremama je obmanjivanje zbog čega možemo pred nekog postaviti nedostižne ciljeve - što nužno završava razočaranjem.