Model i beauty insiderica Rosie Huntington-Whiteley prepoznatljiva je po besprijekornom modnom izričaju kojim njeguje bezvremensku eleganciju i minimalizam, a toga se drži i kada je beauty rutina u pitanju. Beauty područje je ipak zamijenilo modu u njezinom slučaju i kroz godine se izgradila kao ekspertica i ikona, i bilo pitanje vremena kada će izbacili beauty liniju pod svojim imenom. Možda vam se čini da se svakim novim danom lansira novi celebrity brend i to nije daleko od istine, no u ovom slučaju radi se o poznatoj osobi koja zapravo posjeduje određeno iskustvo u ovom polju.
Prije pet godina manekenka je pokrenula beauty blog Rosie Inc putem kojeg je dijelila detalje svoje rutine te savjete vezane za kozmetiku i make-up, ostvarila je suradnje s poznatim imenima poput brenda Le Bouche Rouge te je gradila znanje kroz radionice, tutoriale i intervjue s beauty insajderima. Lansiranje beauty brenda Rosie Inc čini se kao logičan slijed i razvoj događaja koji su obilježili prethodne godine. U skladu s tim, i linija proizvoda koja u web shop i na police Sephore dolazi 27. kolovoza iza sebe ima konkretnu priču.
Kolekcija "Modern Essentials" u potpunosti je veganska i cruelty-free, promovira formulacije bez štetnih sastojaka koje su visoko učinkovite i djelotvorne. Kao netko tko je posvećen kvalitetnoj njezi i make-upu, logično je da je Rosie svoju kozmetičku liniju zamislila kao hibridnu i multifunkcionalnu, a na njoj je surađivala s biotehnološkom tvrtkom Amyris. Za sada su najavljeni skincare proizvodi i make-up poput rumenila koje ujedno hidratizira kožu, paleta za oči i gela za obrve, tonika i hidratantnog seruma za vraćanje sjaja. Na web shopu će biti dostupni i alati za ljepotu i setovi proizvoda, cijene se kreću od 17 do 72 dolara, a cijelu ponudu možete pogledati na službenoj stranici.