Ono što dobije potvrdu TikTok zajednice ubrzo postaje bestsellerom svakog brenda, kada govorimo o proizvodima za ljepotu i njegu. Društvena mreža koja vrvi skincare savjetima, trikovima i preporukama zaista već ima moć određeni brend proslaviti ili pokopati. Češće čujemo za ovo prvo pa su tako zvijezde skincare kulture rođene su na TikToku - The Ordinary, CeraVe i posljednji od njih Dr. Jart+. Svi ovi brendovi uživali su popularnost zbog omjera kvalitete i cijene i prije ove društvene mreže, no TikTok je sve to doveo na novu razinu, pa za određene proizvode i brendove čujete čak i ako niste toliko angažirani oko beauty režima.
Jedan od poznatijih korejskih brendova Dr.Jart+ ne vodi se poznatom korejskom rutinom njege već ide u smjeru beauty trenda koji obilježava 2021.godinu. Naziv je skraćenica za "Doctor Joins Art" i odnosi se na filozofiju koja promiče spoj dermatološke znanosti i umjetnosti. Skinminimalism i hibridi make-upa i njege njihova su niša, a rezultati postignuti proizvodima, sudeći po recenzijama, kod većine su wow. Superstar među proizvodima je Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment - dnevna krema koja se temelji na sastojku Centella Asiatica, poznatijem kao tigrova trava, sastojku korištenom u tradicionalnoj kineskoj medicini stoljećima. Koristi se za ublažavanje upala, crvenila te štiti osjetljivu kožu od vanjskih utjecaja. Ova krema, neobične zelene boje i teksture paste sadrži i zaštitni faktor 30, a uloga joj je ujednačiti ten i tako zamijeniti puder - nakon što se nanese na lice, potpuno se prilagođava tenu, zaglađuje ga i prikriva crvenilo.
Oduševljeni djelovanjem kreme, tiktokeri snimili su mnoštvo videa, pa je krema radi hypea često i rasprodana. Nama je dostupna putem britanske stranice Cult Beauty i trenutno je na zalihama, ako ste i sami poželjeli provjeriti jesu li glasine istinite.
Hibridni skincare, koji ispunjava ulogu njegovanja kože i make-upa su budućnost koja je u obliku ovakvih proizvoda već stigla i sve je popularnija. Dr. Jart+ cijelu liniju je posvetio tigrovoj travi i uskoro je nadopunjavaju s pjenom za čišćenje i maskom za lice, uz ostale proizvode primjerice iz žute linije Ceramidin koji jamče sjajne rezultate i njegovanu kožu. Iz brenda otkrivaju da se svi proizvodi temelje na inovacijama i drugačijim skincare rješenjima, u 2020. godini su tako zabilježili dupli rast u prodaji, a to pripisuju kombinaciji tradicije i tehnologije. Napominju da je korejsko tržište iznimno fokusirano za razvoj tehnologije u beauty svijetu, kako bi se razvijali novi skincare hibridi.
Dok smo se mi relativno nedavno upoznali s BB kremama, ovaj korejski brend usavršio ju je još 2004. godine. U budućnosti možemo očekivati samo još više, bolje, kvalitetnije od ovakvih brendova, osobito na području mikrobioma koji je trenutno u fokusu svih istraživanja.