Zasigurno prepoznajete važnost dobre kreme za područje oko očiju, osobito ako često nanosite make-up. Na njegu osjetljivog okoloočnog područja posebice treba obratiti pažnju kako nam se približavaju sve hladniji dani pa koža postaje isušena, a pogled izgleda umorno.
Dubinska i ujedno nježna hidratacija zato je nužna, a proizvod koji nam to nudi predstavlja hrvatski brend kozmetike L'ADRIA koji se na tržištu pojavio prije nepunih pola godine, no transparentnim i društveno odgovornim pristupom brzo se uvukao na police mnogih beauty entuzijastica. Novo pojačanje njihove clean linije je L'ADRIA Eye cream prigodna za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji.
Ljepota Jadranskog mora inspiracija je i za ovu okoloočnu kremu, a ovoga puta fokus je stavljen na lijepu i nježnu, no otpornu mimozu. Ona i maslinov skvalan pomažu obnoviti barijeru kože za osjećaj hidratacije i ugode. Prikladna je i za osjetljive oči, štiti od isušivanja i neugodnog osjećaja suhoće i zatezanja - problema s kojim se u ovo vrijeme često susrećemo. Kofein smanjuje natečenost, lipoaminokiselinama povećava tonus kože, adenozin stimulira sintezu kolagena te smiruje, hidratizira i dodatno jača delikatnu kožu oko očiju. Iz brenda smatraju da niti jedan kozmetički proizvod ne može posvijetliti podočnjake, pa to niti ne obećavaju.
Sjajna je za završni korak večernje rutine - krema za područje oko očiju nemasnom teksturom koja podsjeća na maslac, no kako se u kožu brzo upija, funkcionira i kao dnevna podloga za korektor i ostali make-up. Kao i ostatak kolekcije, dolazi u pakiranju koje čuva okoliš, a prigodna je za svaki tip i dob kože.
L'ADRIA ovime nastavlja graditi status društveno odgovornog brenda pa lansiranje nove kreme za područje oko očiju nosi i hvalevrijedan humanitarni ton. Usred mjeseca borbe protiv raka dojke prisjećamo se važnosti pregleda kao prevencije od raka dojke. Zato u suradnji s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU, simboličnih deset kuna od svakog prodanog lončića L'ADRIA okoloočne kreme ići će Udruzi, a svaki novi proizvod uživat će akcijsku cijenu nižu čak 40 posto u periodu od mjesec dana nakon lansiranja proizvoda, kako bi se s njim mogli bolje upoznati i procijeniti je li vrijedan dodatak liniji njege.
Početak studenog označava kraj launching cijena te cjelokupna L'ADRIA linija za njegu lica, osim Eye cream, poprima svoju redovnu cijenu - uz obećanje kako će svaka dodatna kuna pronaći akciju do koje vam je stalo. Naravno, nastavljaju progovarati o važnosti pregleda i prevencije karcinoma, posebice raka vrata maternice čiji zaštitni znak je upravo cvijet mimoze koji se nalazi u o fokusu nove okoloočne njege.