Nova era luksuzne kuće Bottega Veneta započela je s dizajnerom koji je preuzeo konce nakon iznenadnog odlaska s mjesta kreativnog direktora, Daniela Leeja. Matthieu Blazy se dobro snašao u ulozi - potvrdio je to prvom kolekcijom za kuću, a sada i novom kampanjom za koju je angažirao modele različitih dobnih skupina, kao i fotografe i snimatelje koji nemaju previše iskustva u snimanju modnih editorijala. Rezultat je kampanja koja zaslužuje i može završiti i na policama.
Naime, dizajner dijelom nastavlja tamo gdje je Lee stao - i dalje bez prezentacije na društvenim mrežama, multimedijalna galerija s fotografijama i kratkim isječcima kampanje dostupna je korisnicima Bottegine aplikacije, a dostupna je i u obliku knjige, koja će se besplatno dijeliti posjetiteljima Bottega Veneta butika.
Matthieu uz 41 vizual vodi na modno putovanje, od backstage kadrova snimljenih nakon revije u Milanu, do talijanskog grada Sorrento te Belgije, a na kojima su glavne zvijezde komadi iz jesenske kolekcije. Neke od vizuala pogledajte u nastavku, sve ih možete vidjeti putem aplikacije, ili se domognite besplatnog primjerka koji je u buticima dostupan od 1. rujna, zajedno sa svim divnim jesenskim komadima iz kolekcije.