U luksuznim statement lookovima top dizajnerskih brendova, poput Balenciage, Valentina, Guccija i Bottege Venete, svako lice zrači sofisticiranom elegancijom i nenametljivim luksuzom koji savršeno dočaravaju modnu i estetsku filozofiju trgovina Maria Store u Dubrovniku i Zagrebu.
Kampanjom ‘La Femme‘ Maria Store odaje počast upravo onima koje voli, slavi i uljepšava iz sezone u sezonu – ženama. Ideja je potekla od različitih načina na koje, kroz žensku modu, promatramo svijet oko sebe te kako se mijenjaju perspektiva i doživljaj kad se ista stvar promatra iz daljine ili izbliza. Kampanja se sastoji od crno-bijelih fotografija u kombinaciji krupnih portreta i total figura koje zajedno tvore savršeno skladnu vizualnu cjelinu - portreti u prvom planu otkrivaju raspoloženje i emocije na licu kao i detalje nakita i tekstura na odjeći dok figure u drugom planu zavode manekenskim pozama naglašeno ženstvene siluete koje nove dizajnerske it komade predstavljaju u najboljem svjetlu.
Zaslužni tim ponajboljih kreativaca domaće modne scene predvodi kreativni direktor Maria storea Saša Joka, koji potpisuje i koncept, styling i dizajn kampanje, fenomenalne crno-bijele fotografske kompozicije djelo su Mladena Šarića, minimalistički retro make-up kreacija je Simone Antonović, a kratka zalizana frizura sa šiškama i razdjeljkom djelo je Milene Maršić iz salona Glamour. Zaštitno lice nove kampanje je Lorena Relja, top model zadarske agencije Colors Model Managment, čije su urođena gracioznost i profinjene crte lica, osim nas, već osvojile i modne piste Pariza, New Yorka i Milana.
Ove godine Maria Store obilježava i petnaest godina od otvaranja prve trgovine u Dubrovniku i ova je kampanja čestitka i zahvala svim ženama koje podržavaju trgovinu i posjećuju je sve ove godine jer upravo su one, njihova elegancija i individualizam, snaga i emocije, hrabrost i ljepota - prava inspiracija.