Čim je Viviane Viard u Chanelovu zimsku kolekciju uključila najlonke s logom francuske kuće, dalo se pretpostaviti da je riječ o 'it' komadu u nastanku. Modeli su ruku pod ruku prošetali pistom noseći ih u bijeloj i crnoj boji sa sitnim, ali prepoznatljvim slovima te u kombinaciji s gusarskim čizmama.
I zaista ove jeseni na Instagram feedu svako malo viđamo željene Chanel najlonke, najčešće u kućnim izdanjima trendseterica. No, nije ih lako imati, luksuzni komad može se nabaviti samo u Chanelovim fizičkim trgovinama i to po cijeni od oko 320 funti. Srećom, i drugi luksuzni brendovi imaju svoje primjerke - kao dizajner Marc Jacobs koji ih je u svojoj kolekciji "podebljao" s više dena i priuštio nam razigranu pastelnu rapsodiju s prizvukom modnih šezdesetih godina. Tako su dizajnerske najlonke neočekivano postale hit komad sezone i sve su samo ne obične. Umjesto statement cipela nose se - odvažne najlonke.
Ne uvijek omiljene, ne uvijek praktične i često rizične zbog svoje osjetljivosti, zbog primamljive estetike mane im se ostavljaju po strani, a otkačene boje, logomanija ili šljokice za festive sezonu razlozi su zbog kojih ih gledamo drugim očima. Prilažemo fotografije pa nam recite - tko bi im odolio?