O promjenama u industriji mode razgovaralo se i prije koronavirusa, no stanje se vjerojatno ne bi promijenilo - u ovolikoj mjeri da se nije dogodila pandemija. Mnogo toga je rečeno o novim shopping navikama kupaca, novim i nenadanim trendovima i o važnosti ekološko održivog konzumiranja mode. U svemu tome i vintage je uzeo zamah, također veći nego što je to bio slučaj početkom godine u "normalnom" svijetu.
Vintage ulovima, osim što smanjujemo negativni utjecaj na okoliš, kupujemo luksuzni komad čija je vrijednost stalna, on je vječan, a i neće ga imati svaka druga osoba na ulici. Plus, kupujemo high fashion komad po povoljnoj cijeni. S novoposloženim prioritetima, prepoznat je potencijal vintage shoppinga, a ostanak kod kuće dao nam je više vrijeme za surfanje, odnosno online istraživanje i pronalazak vintage mode.
Dizajnerski svileni šalovi jedan su od popularnijih karantenskih modnih ulova - dijelom zbog toga što čine savršeni modni dodatak za poslovni Zoom sastanak, nose se oko vrata ili oko glave - kao alternativa zaštitnoj maski. Yves Saint Laurent iz sedamdesetih san je svakog modnog kolekcionara i oni se nalaze pri vrhu, njima uz bok nalaze se Hermes šalovi koji datiraju od 40-ih do 60-ih godina. U njih ulažu i mlade generacije, koje ih vole zbog bezvremenskog izgleda, sudeći po podacima web stranice Vestiaire Collective. Jednostavno odolijevaju trendu i vremenu, a idu ruku pod ruku s trendom torbica iz devedesetih godina. Nostalgična moda zatvorila je svoj puni krug, smatraju modni insideri.
I dizajneri posežu u arhive i vraćaju svoje nekada slavne kreacije, poput Prada Nyon torbe. Talijanska kuća 2019. godine izdala je novo izdanje Nylon torbe i učinila time dobar korak - osim eco-friendly poslovanja ukazala je na probleme modne industrije sa zagađenjem okoliša, a ujedno je i popularizirala potražnju za vintage torbicama u 2020. godini. Osim Pradine, na vintage tržištu tražen je Dior Saddle, Fendi Baguette, Jean-Paul Gaultierov dizajn za Hermès i Marc Jacobs za Louis Vuitton.
Od ostalih modnih komada, trendi minimalistička estetika devedesetih potaknula je potražnju za komadima Helmuta Langa, Calvina Kleina i Alexandera McQueena. No postajemo odvažniji i po pitanju boja i printeva, a čini se da smo željni party raspoloženja, pa se traže i večernji topovi Roberta Cavallija, Dolce & Gabbane, modnih kuća Versace i Moschino - pionira kada su jaki uzorci i boje u pitanju.
S više vremena na raspolaganju, kolekcionari i zaljubljenici u vintage, kao i oni koji su to u 2020. godini tek postali prigrlili su svu ljepotu "stare" mode. Iako su financijski gledano vremena nestabilna, shoppingira se i dalje ali s većim oprezom - ulaže se u stvari koje se isplatiti imati i koje su vječne, u slow fashion i kvalitetu. Klasična Chanel Flap torba najpretraživaniji je proizvod, pokazuje istraživanje Lysta, uz kultnu Hermes Birkin torbu i Rolex Lady Datejust sat.