Već prva tri komada s Lystovog popisa najtraženijih modnih predmeta ukazuje na uspon novih statusnih simbola, ali i na snagu društvenih mreža koje uvjetuju potražnju za određenim modnim brendovima i njihovim 'it' komadima, osobito u vrijeme socijalne distance kada smo život u još većoj mjeri preselili u virtualna prostranstva. Telfar torba, nazivana i "Birkinicom za milenijalce" tako je najtraženiji modni komad u trećem kvartalu ove godine. Pristupačna cijena od 150 dolara, moto "Ne za tebe, za svakoga je" i inkluzivni pristup od samih početaka brenda rezultirali su porastom potražnje od 270 posto. Popularnosti je pridonijela i američka političarka nove generacije Alexandria Ocasio-Cortez koja ju je nosila u nekoliko navrata. U međuvremenu je i dizajner Telfar Clemens osvojio prestižnu CFDA nagradu.
Drugo mjesto zauzela je majica francuske dizajnerice Marine Serre, poznate po modno održivom dizajnu i futurističkoj estetici, koja je postala obožavana i kod celebrityja kao što su Adele, Dua Lipa, Rosalia, Kylie Jenner...Beyonce je samo jedna od pjevačica koja je njezin dizajn nosila u glazbenom spotu - učinila je to i Dua Lipa, pa se čini da su videospotovi ponovno 'in' i uvelike utječu na trendove. Potražnja za polumjesecom Marine Serre narasla je za nevjerojatnih 426 posto i učinila ju jednom od trenutno najpopularnijih dizajnerica.
Istu popularnost dijeli i Simon Porte Jacquemus, a njegov bucket šešir treći je najtraženiji komad na popisu, slijede ga Bottega Veneta Tire čizme koje su povele trend robusnih gležnjača kao vodećeg jesenskog statementa. I chunky mokasinke kuće Prada nalaze se na popisu most wanted komada , kao i zelena haljina kuće House of Sunny Hockney. Pozirala je za Instagram profil u njoj Kendall Jenner, nakon čega se model haljine rasprodao i tako samo potvrdio snagu utjecaja društvenih mreža na potrošače.
Posljednja četiri mjesta na Lystovom popisu zauzimaju Ganni s haljinom od kože s balon rukavima, zatim Chanel classic double flap torbica kao poželjni vintage komad na resale tržištu, tie-dye Crocs natikače nastale u suradnji s Grateful Dead x Chinatown Market, dok su od nakita najtraženije Fendi hoop naušnice s logom brenda.