Još otkako su najavili da će Nicole Kidman i Hugh Grant glumiti u miniseriji "Slom" nisam mogla dočekati da stigne svih šest epizoda i da ih u miru ovih pandemijskih večeri bingeam. Očekivanja su bila tim veća jer je na seriji radio i David E. Kelly koji je ponovno udružio snage s Kidman nakon velike uspješnice "Big Little Lies" koja mi je baš odgovarala s idealnom dozom napetosti, misterija i tračeva.
Ipak, unatoč svih pohvalama i relativno dobroj ocijeni od 7.7 (iMDB), ne bih nikome preporučila da izgubi šest sati na šest epizoda "Sloma" jer bi mogli doživjeti samo slom živaca. Misterij koji obavija naizgled savršenu, bogatu njujoršku obitelj kojoj se život potpuno raspada nakon samo jedne noći, preljub, ubojstvo i potraga za krivcem zvuče sasvim dovoljno zanimljivo i napeto svim ljubiteljima trilera - ali je veliko razočaranje.
Dakle, serija prati priču gotovo zvjezdanog doktorskog para s Manhattana – Grace i Jonathana Grasera koje su utjelovili Nicole Kidman i Hugh Grant. Njihov život se u potpunosti raspadne kada je on uhićen za ubojstvo svoje ljubavnice Elene. Nastavci drame stizali su tjedan za tjednom pa je, naravno, bilo vremena za razvijanje raznoraznih teorija o tome tko je ubojica, pa nije čudno da je – nakon što si je publika dala truda razviti priču u svim mogućim smjerovima – nakon odgledanog finala nastupilo razočaranje jer je krivac bio i više nego očigledan.
Iako se nakon prve dvije epizode, koje su već pokazale svoje nedostatke u razradi priče, lošim dijalozima i po meni neuvjerljivoj glumi, i dalje nekako nadate da će "Slom" biti gledljiv, treća epizoda vam zapravo potvrdi da trebate – ili ugasiti seriju, ili, ako ste ovisnik kao ja pa sve započeto mora biti završeno – odgledati i očekivati kraj koji će biti veće razočaranje od svake epizode prije. Tako je i bilo.
Loše razrađeni likovi, upitni kadrovi i nelogični rezovi brzo vam dokažu kako gledate triler pun klišeja - gotovo kao "Emily u Parizu", samo što smo od te serije samo to i očekivali pa nije bilo šoka i nevjerice. Emily je barem nosila koliko-toliko zanimljive komade, dok je halabuka oko kaputa u kojima Kidman šeće gradom bez prestanka zaista neobjašnjiva. Uostalom, takav tip serije gledamo zbog dobre, napete priče i neočekivanog zapleta, a ne zbog odjeće.
Svi nedostaci tog "jeftinog" trilera najviše do izražaja dolaze u finalnoj epizodi u kojoj se događa "neočekivani zaokret" s Kidman u glavnoj ulozi (da vam ne spoilam). Ipak, dok ona sjedi u sudnici, u trenutku koji bi trebao biti pun napetosti i iščekivanja, onom trenutku koji zahtijeva apsolutnu pozornost, sve podsjeća na još jednu u nizu epizoda "Zakona i reda", a ne na dramu snimljenu 2020. godine. Scene potjere u helikopetru i sam završetak ne poboljšavaju opći dojam.
Radi se o ispodprosječnom trileru, a cjelokupan je dojam da je ekipa podcjenila svoju publiku. Jesu li očekivali da ćemo navijati za Jonathana, bogatog, prosijedog liječnika samo zato jer ga glumi Hugh Grant? Čak i simpatije prema glumcu koji je posljednjih godina doživio "renesansu", odnosno uzdignuo se iznad romantičnih komedija po kojima ga pamtimo, nisu uspjele zadržati ni trunke empatije prema liku kojeg je utjelovio, a i njegova gluma u ključnim situacijama je bila u najmanju ruku upitna - te povod raspravama na društvenim mrežama. Istovremeno Kidman nije oduševila, dapače, kroz cijelu seriju ima isti, zabrinuti izraz lica i podsjeća sve koliko je mimika važna za pokazivanje emocija.
Umjesto "Sloma", preporučujemo vam da - ako još uvijek niste - pogledate serije o kojima se ove godine najviše pričalo.