U ovoj glazbenoj priči pijanist notama oslikava portret Darije Walter koju upoznaje u sasvim neočekivanom raspletu životnih događanja. ‘Portrait of D.W.’ uvertira je u pijanistov novi album koji izlazi u proljeće iduće godine, a dio je njegovog solističkog projekta ‘Pianotron’, već poznatog ljubiteljima Zvjezdanovog glazbenog izričaja.
Prema njegovim riječima skladba je nastala spontano, u trenucima kada je cijeli svijet bio zatvoren u svoja četiri zida i maštao o trenutku susreta s ljudima koji su neizostavni dio njihovih života: “Ova skladba nastala je kao portret, dok sam gledao fotografiju Darije koju tada još nisam uživo upoznao. Zapravo je Darija trebala biti model u spotu za jednu drugu skladbu kojeg smo trebali snimati samo nekoliko dana nakon što je prvi lockdown počeo. Međutim, naši telefonski razgovori i priče o životu zbližili su nas, a ja je i dalje zbog tog istog lockdowna nisam imao prilike uživo upoznati. Jednog dana, dok sam svirao klavir, na Instagramu mi je 'iskočila' njezina fotografija, a ja sam krenuo svirati tonove dok sam gledao u tu fotografiju. U tom trenutku shvatio sam da sam portretist, ‘slikar’ koji tonovima oslikava ono nešto lijepo što u njoj je i što je u njoj prepoznao…"
Motivacija za skladanje bila je prikazivanje susreta dvoje ljudi koje spaja ljubav prema umjetnosti, glazbi i prirodi, ljudi koji čekaju trenutak u vremenu da se susretnu i prepoznaju. Osim komponiranja glazbe, Zvjezdan je preuzeo cijelo kreativno vodstvo stvaranja ovog glazbeno-umjetničkog djela preuzevši ulogu scenarista i režisera video spota.
Kako bi portret vjerno oslikao razvoj odnosa dvoje ljudi, poput upoznavanja on prolazi kroz 12 faza, od skice do potpunog umjetničkog djela u svojoj raskoši. Portret je naslikao akademik i slikar Radovan Kunić.
Spot je sniman na magičnim Plitvicama koje su kulisa u pričanju ove jedinstvene priče u kojoj je na trenutak zaustavljeno vrijeme, no ono teče kroz glazbu i prirodu. Jedan od najljepših nacionalnih parkova svijeta koju je i UNESCO proglasio svjetskom prirodnom baštinom savršeno se uklopio u romantične vizure Zvjezdanove skladbe.
Zvjezdan objašnjava kako su jedinstveni trenuci vrijedni zapisivanja svugdje oko nas, na mjestima i u ljudima prema kojima se usudimo biti ranjivi i autentični:
“Toliko ima neostvarenih ljubavnih priča, dok jedni su čekali druge da naprave onaj čuveni prvi korak. Najteže nam je izreći ono što osjećamo u trenucima najveće zaljubljenosti. Tada smo najranjiviji i obično bježimo u neki svoj siguran svijet. U takvim trenucima ja se okrećem notama. Možda zato što mi je tako jednostavnije izgovoriti ono što zapravo osjećam. Ali isto tako, upravo u takvim ranjivim trenucima, dok se bojimo izgovoriti sve one silne osjećaje koje u sebi nosimo, ukoliko ih ne izgovorimo, postajemo samo promatrači, portretisti te osobe, dok u našim mislima oslikavamo sve ono nešto lijepo što se moglo dogoditi, ali iz nekog razloga nije. Upravo takvu priču nosi ovaj video spot, gdje glazba i portret predstavljaju moje unutarnje procese koje Darija niti vidi niti čuje. Priču o neizgovorenim osjećajima promatrača koji se nije usudio ostati i postati nešto više. Dok sam pisao scenarij za ovaj video spot, obratio sam se mom susjedu, prijatelju iz djetinjstva s kojim sam s doslovno odrastao, a koji je u međuvremenu postao vrsni akademski slikar, Radovanu Kuniću. Zamolio sam ga da napravi 12 verzija stvaranja portreta, u želji da spojim te dvije umjetnosti u jednu zajedničku priču. Jer, dok sviram, ja notama stvaram slike koje vide samo oni koji žele ih vidjeti, jednako kao što slikar dok slika - zapravo piše najljepše melodije, koje čuju samo oni što žele ih čuti..” zaključuje pijanist.