#OSTAJEMDOMA

Kako treba izgledati logo velikih kompanija u vrijeme koronavirusa? Slovenski dizajner ima sjajne ideje 

23. ožujak 2020.
Fotografije: Jure Tovrljan
Lea Ladišić
Lea Ladišić

Oduševio nas je pothvat slovenskog kreativnog direktora koji je obišao internet i ujedno poslao snažnu poruku o važnosti socijalnog distanciranja. 

Izoliranje i svođenje socijalnog kontakta na minimum nikada nije bilo važnije, a slovenski umjetnik i ilustrator dosjetio se kreativnog i zabavnog načina kako to dodatno naglasiti. Jure Tovrljan je grafički dizajner s adresom u Ljubljani koji je prilagodio logotipe slavnih kompanija situaciji u kojoj se trenutačno nalazi cijeli svijet. Virtualan prostor iskoristio je na pravi način kako bi promovirao ozbiljnost epidemije, pa su i likovi na prepoznatljivim logotipima dobili zaštitne maske.

Njegova kampanja ubrzo je postala viralna, a umjetnik ovako na duhoviti način komunicira da svatko od nas nosi odgovornost u usporavanju širenja virusa Covid-19.

"Moja ideja kako bi logotipi trebali izgledati u ovim teškim vremenima. Držite se ljudi, ostanite doma", poručuje Tovrljan. "Just don't do it" postala je nova parola sportskog brenda Nike, aplikacija LinkedIn postala je "Locked In", a kompaniji Corona dizajner savjetuje - pronađite novo ime. 

image
NBA logo/Jure Tovrljan
image
Starbucks logo/Jure Tovrljan
image
Mastercard logo/Jure Tovrljan
image
Olimpijski krugovi/Jure Tovrljan
image
Nike logo/Jure Tovrljan
image
Good Year logo/Jure Tovrljan
image
LinkedIn logo/Jure Tovrljan
image
Target logo/Jure Tovrljan
image
Corona logo/Jure Tovrljan