Od modernih i ručno pisanih postera za zid do američkog tržišta, brend Dilemma Posters pokrenula je prije pet godina Ema Juretić, a danas u svom timu okuplja mlade i talentirane dizajnere i ilustratore iz cijele Hrvatske, čiji radovi krase brojne domove. S vremenom se njihova ponuda proširila se na eco-friendly vreće za dječje igračke, igračke od sto postotnog pamuka, a najponosnija je na interaktivni dječji stolac Blanka kojeg klinci sami bojaju, a kad su gotovi tkanina se ubaci u veš mašinu i ponovno se može bojati.
Epidemija koronavirusa nije zaustavila ove kreativce, ali potres gotovo je - Ema nam priča da je tijekom potresa ostala bez krova nad glavom i bez ureda. Cijela situacija ih je itekako pogodila, no kaže, posao nije stao. Planove nema, ali zato ima ciljeve koje se trudi ispuniti.
"Jedna od važnijih lekcija koje sam iskusila na svojoj koži je da se budućnost ne može planirati. Imala ih jesam, naravno. Sad, nakon što sam usred pandemije u samo 10 sekundi ostala bez doma i život mi se promijenio naglavačke, drugačije gledam na stvari. Planove nemam, ali imam ciljeve", kaže nam.
Njihovo poslovanje bazira se na web prodaju, uhodani su i sretni, kaže Ema, jer unatoč svemu posao i dalje super funkcionira, radi se svaki dan i posla ima puno.
"To je ujedno značilo da sam u roku od dva dana morala preseliti stan i poslovanje na novu adresu, organizirati prikup pošiljki i truditi se što prije vratiti u neku normalu, koliko god je to bilo moguće, barem što se posla tiče. I uspjeli smo u tome. No, prije svega, bili smo iskreni s kupcima koji su bili toliko divni i puni podrške da nemam riječi", kaže nam Ema koja je poslovanje prije tri godine proširila na američko tržište, u najveći online store za uređenje interijera i u najpoznatiji online store za opremanje dječjih sobica.
Podrška kupaca znači im puno, a kod komunikacije s njima smatra da je iskrenost ključna. "Fokusirali smo se na komunikaciju s kupcima i upoznali smo divne ljude koji nas okružuju. Iskreno smo pričali o svemu što nas je snašlo, trudili smo se biti pozitivni i biti si međusobna podrška". I Ema je pokrenula malu inicijativu gdje su predstavili 50 malih hrvatskih brendova koji su im jako dragi. "Na taj smo način htjeli podržati domaće brendove i lokalnu proizvodnju. Feedback nas je oborio s nogu", govori Ema.
---"U svakom slučaju, mi vam radimo punom parom", kaže optimistično. Uveli su i noćnu smjenu jer pripremaju nove proizvode za koje do sada nisu imali vremena, i to ih posebno veseli. Gubitke za sada ne osjećaju, a poslovanje im je i inače bilo usmjereno na web prodaju. Sukladno uvjetima, osigurali su beskontaktnu dostavu.
"I dalje ljudi imaju rođendane, rađaju se bebice, ljudi uređuju svoje domove, žele nekoga iznenaditi i usrećiti. A nama je drago biti dio toga", priča nam Ema za kraj razgovora.
Kako pomoći?
- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža
- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita
- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.
Izdvojili smo njihove radove koji su nas se dojmili.