Tinder je otvorio novu ponudu: spoj na slijepo. Blind date – koji god izraz vam je adekvatniji. Ništa više nije originalno. Kultura 2020-ih djeluje kao da je preslikala kulturu devedesetih. Vidimo remake i rebootove u glazbi, filmu, TV-u i modi. A sada i Tinder uskače u vagon nostalgije. Aplikacija za upoznavanje ljubavnih partnera najavila je da će uskoro uvesti "opciju za spojeve naslijepo", osmišljenu kako bi povećala svoju popularnost među generacijom Z koja žudi za autentičnijim, organskim vezama. Prema istraživanju koje je naručio Tinder, petina populacije između 18-24 u Velikoj Britaniji rekla je da bi željela isprobati spojeve naslijepo jer bi im to omogućilo da upoznaju ljude koje bi inače previdjeli.
Opcija će uskoro biti dostupna u SAD-u, ali će u nadolazećim tjednima biti predstavljena globalno. Iz Tindera su potvrdili: "Blind Date današnjim spojevima daje priliku da svoju osobnost stave na prvo mjesto i pronađu partnera koji im istinski odgovara. Generacija Z, koja cijeni autentičnost, s druge strane ne isključuje nostalgiju na 90-e koja im sada možda izgleda čak i cool."
Opcija funkcionira tako da članovi odgovaraju na nekoliko trik pitanja, prije nego što budu upareni s drugim korisnikom. Oboje aktera tada će ući u tempirani razgovor, gdje će jedine informacije koje će imati jedno o drugome biti njihovi odgovori na upite s višestrukim izborom kao što su “U redu je obući košulju ____ puta bez pranja” i “Stavio sam kečap na ____. ” Kada tajmer istekne, korisnik može odlučiti hoće li lajkati profil drugoga, što će posljedično otkriti ako postoji podudaranje.