Muška njega

U Hrvatsku je stigao STMNT, grooming brend sa stavom

16. lipanj 2021.
Fotografije: Promo
Gloria Glam

Potaknut znanjem i umješnošću nekih od vodećih svjetskih barbera, brend je predstavljen vodećim domaćim barberima i frizerima.

Muška njega odavno je dobila novo značenje, a u moderno doba odlasci kod frizera i održavanje kose te brade pretvorili su se u svakodnevnu rutinu. Jučer je tako u društvu domaćih barbera i frizerskih salona predstavljen novi grooming brend, STMNT, čije proizvode supotpisuju neka od vodećih svjetskih imena modernog barberinga. Unutar kompleksa Katran, STMNT je svim prisutnima potvrdio zašto je stav glavno obilježje ovog brenda. Kroz interaktivnu prezentaciju, barberi iz zagrebačkog barber shopa, Gospon Fulir, Matija Ptic, Edi AKA Manu Panic i Jack Synthetic AKA Marino te Saša Pušenjak, vlasnik frizerskog salona Sasha, pokazali su najpopularnije muške modele frizura, tehnike šišanja ali i načine kako stilizirati mušku kosu.

STMNT je sukreiran od strane vodećih svjetskih barbera koji su prije svega bili inspirirani stavovima i vjerovanjima za koje se zalažu. Kreirali su brend koji je prilagođen svakom pojedincu, bilo da ste frizer ili muškarac koji traži idealne proizvode za sebe.

--- 

Sukreatori STMNT proizvoda, neki od začetnika modernog barberstva, su Julius Arriol, Sofie Pok i Miguel Gutierrez koji su se prilikom osmišljavanja linija s njihovim potpisom inspirirali jasnim stavovima, ljudima koji se zalažu za svoja vjerovanja, zajednicom koja je spremna za promjene nabolje i koja je autentična. U skladu sa tim, samo je događanje održano u sklopu kompleksa Katran, u Chinatown@wolf street-u kojeg upravo karakterizira autentičnost, zanimljivi detalji i industrial stil koji se savršeno uklopio u cijelu priču. Atmosfera barber svijeta dodatno je dočarana kroz tematske barber & tattoo sekcije. 

Troje sukreatora dalo je svoj identitet u svaki aspekt STMNT-a kreirajući tri prepoznatljive osobne i visoko izvedbene styling kolekcije koje odgovaraju životnom stilu muškarca koji drži do sebe. Uz styling kolekciju, kreirana je i kolekcija STMNT njege kao nadopuna i nadogradnja svakodnevne rutine za ubrzana i laka rješenja.