Bez grižnje savjesti

Znamo koje senzacionalne okuse ćemo piti cijelog ljeta

06. svibanj 2020.
FOTOGRAFIJE: Getty Images/iStockphoto
Promo

Iz Jamnice dolazi inovacija - dva nova okusa koja već obožavamo. Naranča-pelin i limun-menta dolaze bez dodanih šećera, aditiva i umjetnih bojila te su savršen izbor za sezonu proljeće/ljeto.

Već stvarno jedva čekamo da na nekoj lijepoj terasi kafića uživamo u druženju s prijateljima, a ovog proljeća i ljeta čekaju nas sjajni novi okusi najdugovječnije hrvatske mineralne gazirane vode. Jamnica odsad dolazi s okusima naranča-pelin i limun-menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja te bez dodatnih šećera, aditiva i umjetnih bojila.

Radi se o novoj liniji laganih premium pića Jamnica Botanica koja, zahvaljujući prirodnoj slatkoći samo iz voćnih sokova ima malo kalorija.

image
U novim okusima Jamnice Botanice uživamo bez grižnje savjesti

Iz Jamnice kažu kako su se u stvaranju novih okusa vodili upravo time da, osim iznimnog okusa, Jamnica Botanica ne narušava nutritivni balans prehrane i ne utječe loše na naše zdravlje.

Sve se više nas svakodnevno okreće zdravijoj i uravnoteženijoj prehrani te je hrana koja je obogaćena s previše masti, šećera ili soli mnogima postala neprihvatljiva upravo zbog lošeg utjecaja na naše zdravlje. Izbor hrane također je povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, a Jamnica Botanica linija je pića uz koju nema brige o nezdravim navikama.

image
Limun i menta sjajan su aromatični par

Trend uživanja u nezdravoj hrani odavno je prošlost, a naglasak je na tzv. natual indulgence osjećaju, odnosno uživanju u životu i hrani bez ikakve grižnje savjesti, što upravo pružaju novi okusi Jamnice Botanice, naranča-pelin i limun-menta.

Jamnica je jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s više od tisuću zaposlenih, a njihov razvojni tim svake godine na tržište donosi inovacije.

image
Naranča i pelin neočekivano su sučna kombinacija

"S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod - Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima.

Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama", istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.