Jednostavnost za novi početak

Nova kolekcija vjenčanica Ivana Alduka

22. srpanj 2020.
FOTOGRAFIJE: Ivan Pavliš
Promo

Ivan Alduk predstavlja novu kolekciju vjenčanica za jesen i zimu putem jednostavne, nevine modne kampanje fotografa Ivana Pavliša lišene suvišnosti i pretjerivanja koja postaje izvrstan odgovor na trenutnu situaciju društva.

Usprkos novim uvjetima života, ali i poslovanja, dizajner Ivan Alduk, iza kojeg je već više od deset godina stvaranja na domaćoj modnoj sceni, u velikom stilu predstavlja novu kolekciju vjenčanica za jesen i zimu. 

"Ne pristajem na 'novo normalno' stanje koje je miljama udaljeno od tog pojma i na svakodnevno zasipanje depresivnim brojkama s kojima ne znam gdje bih. U stanju sličnom kaosu gdje gasimo jedan požar dok nam se istovremeno rasplamsava ostatak zgarišta, ne mogu sjediti i ne činiti išta. Ono što kao modni dizajner najbolje radim i znam jest upravo to - dizajn, stvaranje posebnih kolekcija, kampanja, predivnih modela i zadovoljnih klijenata.

image
Jednostavnost je glavna postavka u novoj kolekciji

Ono što me izuzetno ispunjava i veseli jesu radna mjesta u našem brendu, moji suradnici kojih se olako ne odričem u ovom kaosu. Stanje u koje smo svi upali, u nama je probudilo dalmatinski dišpet pa smo prvo otvorili veliki, raskošni Alduk dućan na najljepšem zagrebačkom trgu, Trgu kralja Tomislava 19, a sada, u vrijeme kada su svadbe postale glavna tema medija, predstavljamo novu kolekciju vjenčanica", izjavio je Ivan Alduk.

image
Kolekcija je inspirirana ženskim tijelom

Nova kolekcija vjenčanica već je dostupna u Alduk dućanu za isprobavanje i naručivanje, uz rezervaciju termina kako bi vam se u potpunosti posvetili. Ivan je dizajner koji jasno artikulira ne samo svoje projekte, već i stavove te ih se ne libi izreći, a njegov odgovor na trenutnu situaciju dolazi u vidu novih modnih kolekcija.

image
Nova kolekcija već je dostupna u novom dućanu na zagrebačkom Tomislavcu

"Vraćanje sistema na neke stare, dobre postavke. To je bila smjernica pri stvaranju ove kolekcije vjenčanica, ali i modne kampanje. Bijelo kao simbol nevinosti i nečeg praznog na čemu ćemo zabilježiti svoje misli, ideje, želje i sjećanja je temelj od kojeg kao kreativac krećem. Bijeli papir koji trpi razne poteze rukom, sve ideje, a onda ista takva tkanina i studio - mislim da je to izvrstan spoj za prezentaciju nove kolekcije u ovim vremenima" objasnio je Ivan ideju nove kampanje koju je snimio i kreativno oblikovao fotograf Ivan Pavliš, dok je za make-up i frizuru zadužen Studio Marcela. Ana Laura Kapetanović iz Talia agencije po drugi put je zaštitno lice Alduk bridal kampanje. 

image
Detalji naglašavaju žensku figuru

Kolekcija vjenčanica inspirirana ženskim tijelom, ističe ono najbolje ili prikriva "nedostatke". Aldukov rukopis lako prepoznatljiv po naglasku na liniji struka, u novoj sezoni je upotpunjen posebnim, efektnim tkaninama, čipkama i laskavim krojevima.

image
Naglasak na struku prepoznatljiv je Aldukov rukopis

Detalji pojasa od baršuna, plašt rukavi koji se mogu skinuti, suknja kao dodatak jednostavnoj liniji vjenčanice koja je u tren čini raskošnom ili funkcionalnom su novosti koje očekuju buduće mladenke pri isprobavanju.

image
Ana Laura Kapetanović zaštitno je lice kampanje

"Ne treba život uvijek gledati razumom, već je ponekad pametno pustiti srce da vodi. A ako ono, u ovo ludo vrijeme, vodi i prema raskošnoj vjenčanici iako je svadba u uskom krugu obitelji ili na plaži - dopustite mu tu slobodu. Osjetljivost na trenutak i razumnost u svakoj situaciji je ionako precijenjena te nikad ne vodi nezaboravnim uspomenama", inspirativno je poručio Ivan svim svojim postojećim i budućim klijenticama.