Luksuzne modne kuće suočavaju se s velikim financijskim gubicima, oslanjaju se na online shopping koji je u porastu, ali u fokusu su komadi koji većini njih do sada nisu bili zanimljivi. Oni koji sada shoppingiraju u potrazi su za udobnim komadima poput trenirki, pletiva, ogrtača ili pidžama. High street brendovi zbog svega su prilagodili i svoju komunikaciju za vrijeme pandemije pa tako na web shopu Stradivariusa postoje nove kategorije Comfy i #dresstogonowhere, s komadima koji su dovoljno udobni za boravak doma, ali su i dalje dovoljno Instagram worthy.
Po pisanju Vouge Bussinesa, njujorškom brendu donjeg rublja Adore Me na listi bestsellera u ožujku nalazi se udobna pidžama Jayden tamnoplave boje, dok je prije pojave epidemije bestseller ovog brenda bio grudnjak The Gynger - odjevni predmet koji je u izolaciji za mnoge postao suvišan. Inače, u ovo vrijeme prošle godine spomenuti brend bilježio je pad prodaje pidžama, a porast prodaje bikinija, jer se kupci inače već pripremaju za proljetne praznike i ljeto. Ove godine situacija je obrnuta. I ostali brendovi pozivaju na online kupovinu, s artiklima razvrstanima u cozy kategorijma i besplatnom dostavom ili popustima na dio odabrane kolekcije i stay at home artikle.
Osim promjene u shopping navikama kada je moda u pitanju, kupci se okreću i hobijima za koje do sada nisu imali volje ili vremena. Nakon paničnog popunjavanja polica u smočnici i stvaranja zaliha wc papira, kreativni načini za provođenje vremena u karanteni poput pletenja postali su zanimljivi. Poznati brend opreme za pletenje, We Are Knitt, baziran u Madridu s tržištem koje obuhvaća Europu i SAD, zabilježio je porast od 235 posto na globalnom tržištu. Vlasnici brenda pri kraju su sa zalihama vune i u potrazi su za novim dobavljačima, jer potražnja za njihovom opremom igli, predložaka za platenje i vune ne jenjava.
Potražnja je rasla paralelno sa širenjem koronavirusa - počela je u Italiji, zatim se povećala u Španjolskoj, Francuskoj i konačno u SAD-u, koji je postao novo žarište epidemije. Paketi za početnike koji sadržavaju debele igle za pletenje, klupko vune i pattern za pletenje prodaju se za 750 posto više no inače. "Pletenje je kreativna stress-free aktivnost i nova vještina koju sada možemo savladati", objašnjavaju iz ovog brenda. Njihovi tutorijali o pletenju također su gledaniji nego prije.
Općenito se sve tvrtke prilagođavaju trenutačnim potrebama kupaca. Web stranica Nordstorm, koja dostavlja i u Hrvatsku, sve više prodaje društvene igre, deke, jastuke, mirisne svijeće i wellness opremu za dom, dok je potražnja za luksuznom odjećom i modnim dodacima u padu. Kupci svoje shopping navike prilagođavaju novim uvjetima i potrebama koje se trenutno vrte oko sigurnog ostanka kod kuće i novih aktivnosti uz koje se mogu opustiti. Tako se osim pletenja, sve više ljudi okreće sadnji vlastitog vrta kao aktivnosti s kojom se rješavaju stresa, ali i kako bi osigurali "zalihu" hrane.