Američki brend koji se prije nekoliko godina pojavio na sceni ima jednu misiju - ubrzati globalnu tranziciju prema odgovornoj proizvodnji i navikama. Riječ je o "najzelenijim" trenirkama koje možete pronaći na tržištu jer u prvom planu imaju održivu modu i nove načine proizvodnje, recikliranja i materijale koji minimalno štete planetu. Ime Pangaia u sebi sadrži "Pan" starogrčku riječi koja označava "sve" i "Gaia", što znači Majka Zemlja. Obožavaju ih poznata lica od glazbenika Pharella Williamsa, Miroslave Dume, Belle Hadid pa do Kourtney Kardashian, i to s dobrim razlogom.
Etički nastrojen i minimalistički brend nudi trenirke u širokom rasponu boja, s odgovarajućim uniseks gornjim i donjim dijelom i t-shirtom ili majicom dugih rukava. Pritom su sve boje prirodnog podrijetla, kreirane od ostatka otpada i hrane - nijanse dolaze od biljaka, voća i povrća pa izgledaju posebno zanimljivo. Modeli na sebi imaju tek decentne natpise poput "Ova hoodica je napravljena od recikliranog i organskog miksa pamuka, a tkanina je bojana s ekološki prihvatljivim bojama, koristeći recikliranu vodu" ili nose ispisani naziv brenda.
Znanstvenici, dizajneri i ostali stručnjaci u brendu Pangaia zajedno rade na stvaranju novih tehnologija i inovacija pomoću kojih nastaju biorazgradivi i reciklirani materijali i tkanine, kao i manufaktura koja minimalno zagađuje okoliš. Ukratko, cilj im je stvoriti zero-waist cirkularni sistem i odjeću za život te naglasiti važnost promišljanja o nastanku odjeće koju kupujemo. Pažnju javnosti privukli su 2018. s kolekcijom FLWRDWN nastaloj korištenjem divljih cvjetova. Sastoji se od jakni koje su izvana napravljene od recikliranog poliestera, a ispunjene su s 400 do 550 grama divljih cvjetova koji se ubiru i regeneriraju pa je potrošnja CO2 po hektaru tako smanjena za čak 12 tona. Naglašavaju da je problem s plastikom u modnoj industriji mnogo dublji, iako su je brojni brendovi izbacili iz proizvodnje. Svakim pranjem odjeće rađene od recikliranog poliestera i najlona ispušta se mikroplastika koja zagađuje vode i mora, pa bi se korištenje ovih materijala trebalo svesti na odjeću koja se rjeđe pere, poput jakni, modnih dodataka i obuće.
Ove godine pokrenuli su #PangaiaChangeMakers, globalnu kampanju koja svakoga poziva na promjenu u svijetu prema boljem.
Osim što proizvodnjom rade na očuvanju planeta, svaka kupnja njihovih proizvoda ujedno je i donacija neprofitnoj udruzi "Liječnici bez granica", kao i ostalim ekološkim udrugama i pokretima poput SeaTrees, koja za svaku kupnju od doniranog novca sadi jedno stablo u šumama mangrova, koje na kraju proizvodi tonu CO2. Primjer cirkularne filozofija uzimanja i davanja natrag prirodi vodilja je brenda, a osim toga, estetski izgledaju sjajno. Izdvojili smo nekoliko modela. Cijene se kreću od 55 dolara za t-shirt, pa do 150 dolara za hoodicu.