Sveopća inflacija i kriza na mala vrata već ulaze u našu svakodnevicu, a dotakle su se i luksuznih brendova. Kroz prošlu smo godinu pratili porast cijena Chanelovih proizvoda, bio on iz naše perspektive opravdan ili ne. Ne čudi stoga da je istim stopama krenuo i Louis Vuitton. Razlog, i da ne znamo, možemo pretpostaviti: povećanje općih troškova, cijena materijala i prijevoza posljedično je dovelo do toga su i maloprodajne cijene morale porasti.
Forbes ističe kako je za LVMH 2021. bila rekordna u svakom smislu: pandemija koja je načas zaustavila svijet rezultirala je promjenom potrošačkih navika i ljudi su novce ušteđene za putovanja koja se nisu dogodila uložili u luksuzne predmete. U Louis Vuittonu tako se osjetio porast od nevjerojatnih 44% u odnosu na 2020. godinu. Bilo bi stoga neobično očekivati da postupe suprotno u odnosu na ono što su odlučili. Ipak, iz LV-a obećaju da će s porastom cijena ostati prizemljeni i razumni te da neće, poput Chanela, dizati cijenu u nekoliko navrata. Na nama je da pratimo situaciju i vidimo hoće li se ta tvrdnja pokazati istinitom, s obzirom na to da u pozadini svake slične odluke najčešće stoji samo jedno, a to je težnja za održavanjem kultnog statusa.