Rođena je u Južnoj Koreji kao Kim Min-ji, a već s 14 godina otišla je u Englesku na školovanje. U Londonu je zavoljela modu pa je tako upisala London College of Fashion, no istovremeno je otkrivala klubove u britanskoj prijestolnici. Tako je počela i učiti sve što treba znati o DJ-anju. Glazbene osnove već je imala; klavir je svirala od 8. godine, pa je brzo naučila sve što je trebala da počne puštati glazbu svaki tjedan u Book Clubu u istočnom Londonu. Zapostavila je fakultet, ali ga je na kraju ipak završila.
Nakon što je neko vrijeme bila dopisnica korejskog izdanja Harper's Bazaara, odselila se u Berlin. Preko dana radila je u trgovini ploča, kod kuće je radila svoju glazbu, a svaki vikend provodila je u Berghainu, kultnom berlinskom klubu. Prvi EP objavila je 2016. godine i otad je njezina karijera išla samo prema gore.
Nastupala je na svim važnijim europskim festivalima, od Glastonburyja, Sónara u Barceloni, Sonusa u Novalji, Primavera Sounda u Portu te na američkoj Coachelli, a bila je i prva korejska DJ-ica koja je nastupala u Berghainu. Česta je gošća na Ibizi, a njezin "Starry Night" bio je golemi hit prošle godine. Osnovala je i svoj festival, Pleasure Gardens u Londonu.
Ono što je specifično u njezinoj glazbi, koju ona voli zvati K-house, je to što često sama pjeva na svojim trakama, i to uglavnom na korejskom. Upravo to izdvojilo ju je od svih drugih.
A izdvaja se i stilom.
Kao velika poznavateljica i obožavateljica mode, često je se može vidjeti na fashion eventima, a za reviju Off Whitea Virgila Abloha svojedobno je radila glazbu. Prošle je godine na pariškom Tjednu mode predstavila svoj brend Kirin, koji karakteriziraju jarke boje i statement printevi s korejskim mitološkim bićima.
"Kirin" na korejskom, inače, znači žirafa, koja je njezina omiljena životinja pa od fanova često dobiva plišane igračke, a obožavatelji vole i merch s igrama riječi koje uključuju njezino ime, kao što su "Just Gou It".
Neki od brendova koje ona voli su Louis Vuitton (obožava nositi njihove svilene košulje za nastupe u klubovima), Fendi, Jimmy Choo, Mulberry... Upravo zbog njezinih čestih suradnji s luksuznim brendovima često su je prozivali i kritizirali, što nju ne smeta previše.
Prošle je godine osnovala vlastitu glazbenu etiketu, Gudu, za koju se trudi potpisati što više glazbenica.
"Glazba je glazba, nema veze sa spolom. Nažalost, kad govorimo o omjerima, žena je puno manje i želim im pomoći da se probiju", rekla je Peggy, koja još nema ni 30 godina, a kaže kako nije ostvarila ni polovicu onoga što je isplanirala.