DIGITALNA RJEŠENJA

Neka nova era: Tjedan mode u Londonu seli na online platforme

22. travanj 2020.
Fotografije: IMAXTREE

Potaknuta globalnom pandemijom, modna industrija traži kreativne načine i prelazi u nove oblike koji su do sada bili nepoznanica. Do nedavno samo tema razgovora, stvarnost tjedana mode postaje digitalna i dostupna širokim masama. 

Tjedni mode kakve smo poznavali možda više nikada neće biti isti. Modne metropole ove godine neće biti ispunjene fotografima, modnim urednicima i influencerima koji užurbano prolaze ulicama u stylish modnim kombinacijama, no ne znači da će se sve zaustaviti.

Intenzivno se priča o nadolazećim tjednima mode, novim načinima poslovanja i budućnosti, a BFC (Britansko modno vijeće) učinilo je prvi korak prema budućnosti i objavilo da Tjedan mode u Londonu seli na digitalne platforme. Po prvi puta tako će događaj inače rezerviran samo za insajdere biti otvoren i za javnost.

image
Tjedan mode u Londonu

Ženski i muški tjedni mode koji se inače održavaju u lipnju i rujnu spajaju se na jednu platformu, rodno neutralnu, prvi put na onu digitalnu. Virtualni londonski tjedan mode zabilježen je za lipanj ove godine (kada se inače održava muški tjedan mode) i donosit će intervjue, podcaste, webinare, dnevnike dizajnera i virtualne šetnje showroomima. 

"Esencijalno je u ovim trenucima gledati u budućnost i prihvatiti prilike za promjene, raditi na inovacijama. Tjedan mode u Londonu uvijek smo shvaćali ne samo kao modnu platformu, već priliku za utjecanje na društvo, kulturu i identitet" kazala je Caroline Rush iz BFC-a i dodala da moramo ići u korak s vremenom u kojem se promjene događaju još većom brzinom. 

image
Tjedan mode u Londonu ove godine, održan prije panemije koronavirusa

BFC ovim potezom naglasak stavlja i na modnu održivost, kreativnost i proizvode koje će potrošači više cijeniti. Rush nadodaje kako prihvaćanjem digitalnih inovacija stvaraju kulturalni tjedan mode koji odgovara potrebama današnjeg društva te da je on nešto na čemu će se graditi budućnost. Dizajneri će imati priliku dijeliti svoje priče, neki od njih i kolekcije koje će sada biti dostupne globalnoj zajednici. Kako će platforma točno izgledati, ovisit će o kreativnosti dizajnera. Najavljeni događaj u lipnju zbog vremenskih ograničenja fokusiran je na mušku modu, no modne će kuće imati priliku predstavljati i ženske kolekcije u obliku kojem žele. Još je neizvjesno hoće li se tjedan mode u rujnu odvijati fizički kao do sada, no u svakom slučaju bit će popraćen digitalnim inovacijama koje sada tek upoznajemo.