KREATIVNOST POVEZUJE

Luksuzna moda seli na online platforme: interaktivni projekti dostupni su svima 

09. travanj 2020.
Fotografija: IMAXTREE

Socijalno distancirani, ali i dalje povezani: luksuzne kuće i omiljeni dizajneri sa svojim pratiteljima održavaju kontakt i dostpuniji su širokoj masi više no ikada do sad.

Zatvaranje fizičkih trgovina, zaustavljanje proizvodnje i otkazivanje predstavljanja novih kolekcija na tjednima mode, novi su izazovi s kojima su se susreli dizajneri zbog borbe s koronavirusom. U kriznim vremenima u kojima se od svih traži socijalno distanciranje, modni svijet traži nove načine komunikacije sa svojim klijentima pa je bilo neizbježno da od dizajnerskim kuća dobijemo neka nova rješenja i modele interakcije s pratiteljima. 

Nakon što su na početku svi sve otkazali i zatvorili, modni brendovi sada pozivaju na interakciju - kroz online video sadržaj i preko društvenih mreža, što su s nestrpljenjem dočekali svi obožavatelji luksuznih kuća. Među posljednjima koji poziva na virtualno druženje je brend Jimmy Choo koji pratitelje poziva da stvore svoje cipele iz snova te da pokažu svoje radove. Ako ste oduvijek željeli biti dizajner cipela, koronavirus vam je to omogućio - pod nazivom “Choo Sketch”, kreativna direktorica brenda Sandra Choi pokrenula je radionicu.

Kako je napisala na Instagramu, crtanje je za nju uvijek bila odlična terapija, što ju je potaknulo na ovu akciju. Nakon natječaja koji traje šest tjedana svi se imaju priliku prijaviti sa svojim dizajnom i tako ući u izbor za top deset skica koje će zatim postati dio nove kolekcije, čiji prihodi idu u humanitarne svrhe. Dizajnerica se trudi komunicirati pozitivnost i optimizam, pa će na tjednoj bazi dijeliti svoje radove kao inspiraciju.

Osim brenda Jimmy Choo, sličan natječaj pokrenula je i kuća Alexandar McQueen s inicijativom “McQueen Creators” koji je već u tijeku. Pozivaju pratitelje da se svakog tjedna uključe u novi umjetnički izazov, a kao predložak objavljuju fotografije odabranih kreacija britanske modne kuće. Prvi izazov trajao je do 6. travnja i zadatak je bio skicirati haljinu inspiriranu crvenim ružama iz kolekcije jesen/zima 2019. godine. Skica se objavljuje na Instagramu uz tag @AlexanderMcQueen i hashtag #McQueenCreators. Sjajan način za provođenje vremena u izolaciji! Stignete se priključiti, novi izazov traje do 14. travnja i inspiriran je potpeticom s aplikacijom cvijeća iz proljeće/ljeto kolekcije za 2020.godinu. 

Online platforme koriste se i za edukaciju, pa je francusko modno sveučilište Institut Français de la Mode u suradnji s britanskom platformom Future Learn pokrenulo besplatni tečaj "Understanding Fashion: from Business to Culture". Teme će pristupati modi kroz različite prizme, a profesorima će se pridružiti poznata imena, poput francuskog dizajnera Simona Portea Jacquemusa. Registririati se možete ovdje

Pisali smo već o Bottega Rezidency projektu, koji je pokrenuo kreativni dizajner talijanske Bottega Veneta kuće, Daniel Lee, a njegov američki kolega – Virgil Abloh u skopu kampanje #AloneTogether pokrenuo je interaktivnu televiziju "Televised Radio Network". Na tjednoj bazi gosti će biti dizajneri, umjetnici, glazbenici koji će se dotaknuti tema mode, kulture, umjetnosti i suvremenog svijeta.