Obrada digitalnih podataka koju je provela platforma Lyst i lifestyle stranica Highsnobiety otkriva najpopularnije modne brendove nove generacije, a na prvo mjesto zasjeo je relativno mladi francuski brend Jacquemus koji posljednjih godina skuplja sve jaču vojsku obožavatelja. Simon Porte i njegov brend kojem je popularnost rasla kako se njegova hit torbica smanjivala primjer je kvalitetnog građenja zajednice u novom digitalnom dobu, od kojeg mogu učiti i veći modni igrači.
PR strategija, Instagram friendly komadi i pravi način komuniciranja preko društvenih mreža stvorili su raznovrsnu zajednicu obožavatelja, od pjevačice Lizzo do Kylie Jenner, spominje se u istraživanju.
Istraživanje je provedeno s ciljem otkrivanja novih brendova koji će oblikovati kulturu u narednim mjesecima i koji su relevantni mladoj zajednici kupaca, odnosno budućim potrošačima. Pomoću algoritma Lyst je proveo analizu koja uključuje Google tražilicu, učestalost spominjanja u medijima i na društvenim mrežama te modnim stranicama koje koristi više od 100 milijuna korisnika godišnje. Jacquemus u pretraživanju drži prvo mjesto, sa 183 tisuće pretraživanja mjesečno u SAD-u i Europi. Samo njihova kolekcija predstavljena u siječnju ove godine, na Tjednu muške mode u Parizu, rezultirala je rastom pretraživanja od 159 posto.
U top tri nalaze se Fear of God, brend koji mijenja streetwear kulturu i brend Bode, finalist za LVMH nagradu u 2020. godini, koji se istaknuo kao pionir s novim pristupom modnoj održivosti. Ostali brendovi s liste top next-gen brendova pokrivaju različita modna polja, pa su mjesto zauzela imena poput Marine Serre, čiji komadi nose prepoznatljivi print polumjeseca, Salomon, Arc’teryx i brend Eytys.
Top 10 next-gen modnih brendova
- Jacquemus
- Fear of God
- Bode
- Peter Do
- Arc’teryx
- Amiri
- Salomon
- Needles
- Marine Seere
- Rhude
"Svi brendovi se razlikuju po godinama postojanja, veličini i ciljanoj publici. On što ih zaista čini imenima koji utječu na novu generaciju kupaca je činjenica da su izgradili realnu, core zajednicu obožavatelja", komentirala je Katy Lubin iz Lysta.
U neizvjesnim vremenima za modnu industriju važno je slaviti i isticati imena i kreativce budućnosti, smatraju iz Lysta. Marketinške strategije i lanci nabave možda su stali, ali nova generacija kupaca ne stoji na mjestu. Zato su novi načini komunikacije s pratiteljima nužni - sa svojom serijom fotografija na Instagramu #jacquemusathome, Jacquemus se odmaknuo od klasičnog pokazivanja modnih komada i pratiteljima ponudio drugačiji sadržaj koji ima publiku od zavidnih 2 milijuna pratitelja.