NOVA GENERACIJA

Modni brendovi budućnosti: vladavina Jacquemusa tek je počela 

18. travanj 2020.
Fotografije: IMAXTREE

Novom analizom svjetske modne scene izdvojeno je top 20 modnih brendova nove generacije koji su poslovne strategije prilagodili digitalnom dobu i izgradili snažnu zajednicu. 

Obrada digitalnih podataka koju je provela platforma Lyst i lifestyle stranica Highsnobiety otkriva najpopularnije modne brendove nove generacije, a na prvo mjesto zasjeo je relativno mladi francuski brend Jacquemus koji posljednjih godina skuplja sve jaču vojsku obožavatelja. Simon Porte i njegov brend kojem je popularnost rasla kako se njegova hit torbica smanjivala primjer je kvalitetnog građenja zajednice u novom digitalnom dobu, od kojeg mogu učiti i veći modni igrači.

PR strategija, Instagram friendly komadi i pravi način komuniciranja preko društvenih mreža stvorili su raznovrsnu zajednicu obožavatelja, od pjevačice Lizzo do Kylie Jenner, spominje se u istraživanju.

Istraživanje je provedeno s ciljem otkrivanja novih brendova koji će oblikovati kulturu u narednim mjesecima i koji su relevantni mladoj zajednici kupaca, odnosno budućim potrošačima. Pomoću algoritma Lyst je proveo analizu koja uključuje Google tražilicu, učestalost spominjanja u medijima i na društvenim mrežama te modnim stranicama koje koristi više od 100 milijuna korisnika godišnje. Jacquemus u pretraživanju drži prvo mjesto, sa 183 tisuće pretraživanja mjesečno u SAD-u i Europi. Samo njihova kolekcija predstavljena u siječnju ove godine, na Tjednu muške mode u Parizu, rezultirala je rastom pretraživanja od 159 posto. 

image
Jacquemus kolekcija na Tjednu muške mode u Parizu

U top tri nalaze se Fear of God, brend koji mijenja streetwear kulturu i brend Bode, finalist za LVMH nagradu u 2020. godini, koji se istaknuo kao pionir s novim pristupom modnoj održivosti. Ostali brendovi s liste top next-gen brendova pokrivaju različita modna polja, pa su mjesto zauzela imena poput Marine Serre, čiji komadi nose prepoznatljivi print polumjeseca, Salomon,  Arc’teryx i brend Eytys. 

Top 10 next-gen modnih brendova

  1. Jacquemus
  2. Fear of God
  3. Bode
  4. Peter Do
  5. Arc’teryx
  6. Amiri
  7. Salomon
  8. Needles
  9. Marine Seere
  10. Rhude 

"Svi brendovi se razlikuju po godinama postojanja, veličini i ciljanoj publici. On što ih zaista čini imenima koji utječu na novu generaciju kupaca je činjenica da su izgradili realnu, core zajednicu obožavatelja", komentirala je Katy Lubin iz Lysta. 

image
Marine Serre proljeće/ljeto 2020.

U neizvjesnim vremenima za modnu industriju važno je slaviti i isticati imena i kreativce budućnosti, smatraju iz Lysta. Marketinške strategije i lanci nabave možda su stali, ali nova generacija kupaca ne stoji na mjestu. Zato su novi načini komunikacije s pratiteljima nužni - sa svojom serijom fotografija na Instagramu #jacquemusathome, Jacquemus se odmaknuo od klasičnog pokazivanja modnih komada i pratiteljima ponudio drugačiji sadržaj koji ima publiku od zavidnih 2 milijuna pratitelja.