Iskusni dizajner

Nigo je novi umjetnički direktor Kenza

17. rujan 2021.
Fotografija: Profimedia

S 30 godina iskustva iza sebe u modi, ilustraciji, glazbi i umjetnosti, Nigo je zasjeo na čelno mjesto modne kuće Kenzo.

Službeno, od 20. rujna Nigo preuzima mjesto kreativnog direktora modne kuće Kenzo, a njegovu prvu kolekciju možemo očekivati u veljači iduće godine. Kultnu modnu kuću osnovao je 1970. Kenzo Takada, japanski dizajner koji ju je pretvorio u pravo modno carstvo. Kupio ga je konglomerat LVMH 1993., a Takada se 1999. umirovio. Otad su francusku modnu kuću vodili brojni sjajni kreativni direktori, poput američko-azijskog dua Carol Lim i Humberta Leona, a posljednji je bio Felipe Oliveira Baptista, koji je nakon dvije godine na tom mjestu odstupio u lipnju. Ono što je uvijek isticalo kuću Kenzo bila je razigranost koja se nerijetko postizala hrabrim printovima i intenzivnim bojama. 

Nigo, novi kreativni direktor modne kuće Kenzo, sjajan je izbor za tu poziciju jer je najpoznatiji po svom utjecaju na uličnu modu, a bavi se i ilustracijom i glazbom. 

Za početak, on je prvi japanski dizajner koji preuzima modnu kuću nakon osnivača Takade. Obojica su studirali na Bunka Fashion koledžu u Tokiju, a Nigo je rođen 1970., kad je Takada otvorio svoju prvu trgovinu u Parizu. Nigo, pravog imena Tomoaki Nagao, svoj je prvi brend osnovao 1993. pod nazivom A Bathing Ape (BAPE), koji je postao pravi fenomen, a i danas postoji, iako je on odstupio 2013. Radi se o streetwear brendu čije vintage hoodice danas postižu cijene i do 10.000 dolara. Osnivač je i brenda Human Made. 

Najpoznatiji je po grafikama, printovima i ilustracijama koje su postale njegov zaštitni znak, svojevrsni dizajnerski potpis. To mu je donijelo brojne dizajnerske suradnje, poput onih sa Supremeom, Comme des Garçons i Virgilom Ablohom za Louis Vuitton. S Pharrellom Williamsom osnovao je Billionaire Boys Club i Icecream te surađivao s Kanyeom Westom, A$AP Rockyjem, The Weekndom, Linkin Parkom, Beastie Boysima... Osim toga, DJ je japanskoj rap grupi Teriyaki Boyz, vlasnik je izdavačke kuće BAPE Sounds, a na MTV Japan ima i svoju emisiju "Nigoldeneye". 

"Kenzov pristup stvaranju originalnosti razvijao se kroz njegovo razumijevanje različitih kultura. To je i srž moje filozofije i kreativnosti. Nasljeđivanje duha Kenzovog majstorstva kako bih stvorio novi KENZO najveći je izazov moje 30-godišnje karijere, ali planiram se posvetiti tome, uz svoj tim", rekao je Nigo o novoj poziciji.