Logomanija

Nostalgija talijanskog modnog brenda - Gucci se vraća plavoj boji

25. travanj 2022.

Fotografije: Gucci/ Max Siedentopf

Koliko logomanije je dovoljno? U svijetu Guccija, ne postoji pretjerivanje, nova kampanja dokaz je tome.

Čini se da se u Gucciju radi prekovremeno - najnoviji proizvod iz talijanske tvornice maksimalizma obilježen je nostalgijom i plavom bojom. Također, njihovim prepoznatljivim monogramom, vjerojatno najprepoznatljivijem logu na svijetu. Alessandro Michele za novu kolekciju se inspirirao nasljeđem modne kuće, točnije sedamdesetim godinama prošlog stoljeća. Monogram navy boje prvi puta predstavljen u tom desetljeću reinterpretiran je za Love Parade kolekciju koja nudi razne modne dodatke u prepoznatljivom uzoru, s akcentom na plavu boju. 

Kampanja nesumnjivo ističe da je logomanija - 'in', iako, kada je Gucci u pitanju, niti ne očekujemo nikakav minimalizam. Komadi iz ove kolekcije izazvat će uzbuđenje i manjak sredstava na bankovnom računu kod svakog istinskog obožavatelja talijanske modne kuće - retro estetika, cool vizuali i Guccijevi klasici poput putnih torbi, zatim najtraženijih torbica poput modela Jackie ili Dionysus te obuće i ostalih dodataka jednostavno zovu na shopping - Michele zna kako upakirati dobru kampanju, a ova je nastala uz vodstvo i fotografije umjetnika Maxa Siedentopfa. Cijela kolekcija nalazi se na web stranici.